| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2006 Locatie: Z-Holland
| Ik had ff een vraagje, ik wou eer is wat anders proberen dan alle andere pc's.. (ik weet, iedereen zegt dat ).. dus gewoon alles rood spuiten.. maar kan een moederbord tegen rode verf?.. (of andere kleur) het is gewoon een oude pc,.. dus als 80% + kans is ga ik het gewoon proberen .. ik zal iig de connectoren dicht moeten plakken.. maar voor de rest? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Een bekende van mij heeft dat een tijd terug gedaan maar na een tijdje is zijn moederbord alsnog overleden. Ik raad het je dus niet aan. Je kan ook op zoek gaan naar een moederbord van MSI. (die hebben behoorlijk wat rode borden uitgebracht)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Bedankt voor de tip, k denk dat ik het beter niet kan doen idd, maar maybe als ik een keer in een lollige bui ben, ga ik het toch proberen :P En ik zal ook ff kijken voor MSI, maar denk niet dat het wat gaat worden.. t is een oude pc, doet t goed, maar niet de snelste, en wil daar nou niet echt veel aan uit gaan geven, al staat t natuurlijk wel stoer ![]() btw: die tumbraider mod is ook nie slecht ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Ik dacht eens een keer een mod te hebben gezien waar iemand een soort van folie over een kaart heeft geplakt, waardoor je dus een andere kleur krijgt maar toch niks hoeft af te plakken etc. Geen idee of het ook op een moederbord werkt en of het moederbord het überhaupt overleefd. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| jah, dat telt nie :P @Pawiro kom je m zelf halen? :P noujah, ik ga gewoon weer ff de hele case modden, had wel leuk ideetje,.. moet alleen ff inkopen doen daarvoor.. en hopen dat t niet te duur word.. hou nie zo van geld uitgeven je kan wel een stuk plexi kopen met een redelijk mislukt pringles logo :P.. had m gemaakt,. maar niet meer nodig.. dus staat hier maar een beetje...maybe maak k er een leuk schilderij van.. edit: thnx for the fix Carpento ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
@ aprominax Ja ik zou hem wel wilen ophalen als je het niet gebruikt, waar woon je :P ik in rotterdam | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Citaat:
| ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Wat blackcrown zegt kan inderdaad goed, maar je moederbord rood spuiten :X Het lijkt me gewoon te lelijk voor woorden, net of je een plastic speelgoed plankje in je kast hebt.
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
. Gewoon kijken wat je het mooist lijkt en uitproberen die zooi. Aangezien het toch een oude PC is. Zo ben ik ook begonnen , pimp die oude PC en kijk wat er gebeurt ('t resultaat zal je vaak verbazen) . | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| @Pawiro dat een kwartiertje fietsen van hier :P .. maar ik ga m gewoon verven, als ie t niet meer doet, mag je m hebben ![]() stealth heeft idd meer overlevingskans, maar t past (nog) niet helemaal in t idee dat ik had, ga er ff een een nachtje over denken.. iig bedankt voor de tips en info
__________________ Nieuwe Dremel Stylus! adviesprijs € 85, ik zoek nog sponsors |
| | |