| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik was laats een beetje aan het rommelen in me pc. Naja ff pc snel weer in elkaar zetten, alles gaat goed. Ik doe 'm aan, geen beeld . Uhmm wat ruik ik eigelijk voor brand geur?? VGA ?? nee, CPU?? ook niet. Geheugen voelen, WOUW dat is heeet. snel systeem uit, blijkt dus dat de 2 geheugenreepjes verkeer om zitten. Nu zitten er mooie zwarte plekjes op mijn geheugen en geheugenbanke, maar ze doen het nog wel. Hoe kan ik me geheugen testen of ze het nog 100% doen?? [MODBREAK] Titel change [/MODBREAK] Pics http://213.10.155.8/pics/mem1.jpg http://213.10.155.8/pics/mem2.jpg |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| http://www.casejunkies.com/index.php?upn=050001&dwl=20 Maar hoe krijg je het voor elkaar om je geheugen er verkeerd om in te doen ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
En je kan je DDR geheugen gewoon als je een beetje kracht zet er zo in klikken. | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik ben bang dat fleppuhstein heel erg gelijk heeft, hoe kan je godsnaam je geheugebankje er verkeerd in doen? ik ben zowiezo al bang dat ik iets breek of sloop...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Citaat:
| |||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Nou mail de fotos maar ff naar *NICK*@casejunkies.com. Dan zet ik ze wel ff op mn server. Dan kunnen we je verhaal een beetje duidelijk maken.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Doet me denken aan iets op mijn werk. Er werden oude Tulips weggedaan. Dus weg ermee... Wil een collega die pc hebben, dus sluit hem aan. Niks doen..... Kap er af, Ziet er helemaalo nieuw uit, geen enkel stofje. Nog een keer proberen dan maar.... Alles lijkt goed.... Weer niks, alleen nu lieten we het stroom er op.... Begint het te stinken.... Alle stickers op het geheugen volledig weggefikt.... Dus wij denken: mobo defect, ik nog fff checken, zie ik dat memory verkeerd om zit. Waarschijnlijk heeft dat ding daarom 5 jaar in de kast niks staan doen ![]() Lachen werk. ![]() p.s. na het geheugen om te keren werkte het apparaatje gewoon weer. ![]()
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [mobo]??? Hele rare Mobo?? | ubeydullah | Hardware Junkies | 25 | 28-03-2004 12:41 |
| [Mobo] Nieuw mobo, keyboard/muis werkt niet | icezAz | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:43 |
| wat is er defect? | Foxie | Hardware Junkies | 18 | 23-02-2004 19:15 |
| Mijn gigabyte defect ? | Pepz0rZ | Hardware Junkies | 18 | 1-10-2003 23:23 |
| Welk geheugen voor een nforce-2 mobo | 1N54N3 | Hardware Junkies | 5 | 13-04-2003 14:22 |