| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2006 Locatie: Antwerpen
| Ey , Dit is dan inneens mijn eerste post En dan vraag ik het maar inneens : iedereen kent die chrome letters wel vanachter op Seat ,VW , Audi , enzo. Datgene waarmee het merk en model wordt aangegeven , weet er iemand waar je deze --->ONLINE<--- kan kopen . Ik zou graag mijn nickname op m'n case placeren ![]() Alvast bedankt Ciaokes, Samurai ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Die dingen zijn wel ubervet!!! Pidplate: www.wiewildezegarebakkopen.nl :P Edit: link werkt niet, is voorbeeld ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2006 Locatie: Antwerpen
| Is inderdaad een mooi alternatief , maar ik zoek toch iets wat iets goedkoper is. Misschien moet ik me toch van het net afhouden , en eens in de plaatselijke auto-shop gaan zien , ATAF ofzo ![]() Wel bedankt voor de reacties ![]() Ciaokes, Samurai ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Check stickerland.nl eens, ik d8 dat zij ook chrome kleurtjes hadden...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Is het buiten zo eng? De meeste auto/sjonnietuningwinkels hebben dit spul zo voor je liggen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| « roest pc
|
Dremel / 1st casemod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Chroom laten spuiten (waar) | Hugo van Dijk | Casemod Junkies | 9 | 8-06-2005 22:59 |
| Chroom? | ColdFire | Casemod Junkies | 7 | 8-03-2004 23:10 |
| [IA] Chroom, en div kleuren rand afwerkings profiel | The_Resetter | Shop Junkies | 19 | 29-12-2003 18:58 |
| chroom raamrubber | whocarez | Casemod Junkies | 18 | 11-09-2003 06:00 |