| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2006 Locatie: Apeldoorn
| eaj ik zag bij een paar hl2 cases op internet dat die met een soort roest verf waren gemaakt (of spuitbus) maar weet iemand waar je dat kan kopen. Groetjes Dark-Diablo (heb owk al gezockt maar kon er niks over vinden) Gelieve mooi Nederlands en hoofdletters te gebruiken. Jensn |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
vlak bij?Ik had ook een case gezien (staat hier ook tussen de casemods) maar dat was gedaan met een roest (proces) versneller dacht ik gelezen te hebben. | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ff wat research werk verricht... Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Je bent niet de eerste met dit idee (zo als je zelf ook al aan gaf). Misschien heb je hier ook nog wat aan: http://www.bit-tech.net/article/146/4 . Verder is winkels afstruinen of eventjes google flink haar best laten doen op begrippen als vermengers e.d. een goed idee, lijkt mij. Owja, let de volgende keer iets meer op je Nederlands (met name Hoofdletters en leestekens, maakt het lezen zo veel fijner ). |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| project roest | Razor | Casemod Junkies | 9 | 24-07-2007 22:16 |
| project roest | Razor | Casemod Junkies | 4 | 24-07-2007 22:13 |
| ROEST ?!? | brinkmans | Cooling & OC Junkies | 4 | 14-02-2006 22:08 |
| Roest Effect | brantje | Casemod Junkies | 30 | 12-10-2004 15:18 |
| roest koper nabootsen | squid | Casemod Junkies | 15 | 29-06-2003 23:55 |