| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hey, Ik was op zoek naar een progje om me MoBo af te lezen, en ik kwam bij MBM 5 terecht.. Ik denk, ik ga is even kijken of het wat is, maar de link doet het niet meer. Mischien moet daar even naar gekeken worden? SupReme PS: ik weet niet of dit het goede forum is, verplaats hem maar als het moet ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Volgens mij hoort hij in het CJ Bugs topic. Maar volgens mij wordt er al aan gewerkt, zie deze link: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=13712 ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hmm, ik wist niet of dit nou een bug is of niet... Ik had jouw topic even gemist, maar als ik het gezien had, had ik dit topic zeker niet geopend. Er mag dus een slotje op!
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik ben in ieder geval even door de downloads heen gefietst met mijn linkchecker, en nu ziet het er een stuk beter uit. De downloadlocaties blijven constant in beweging (andere mirrors, andere versies) dus het blijft zaak ze in de gaten te houden, mochten we wat uit het oog verliezen trek dan gerust aan de bel ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « keuzemenu items
|
Nick-Change » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Download Junkies | Mr. Oizo | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 29-10-2006 11:46 |
| Download Junkies | Masterslave | CaseJunkies Support en Feedback | 12 | 13-06-2005 11:04 |
| download junkies | wizz_kid | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-04-2005 22:02 |
| Download Junkies | Ragon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 2-02-2004 18:16 |