| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik klik vaker als ik onder aan een pagina ben in het keuzemenu waar ik naartoe wil. Nu ben ik een paar items tegengekomen die niet (meer) werken. Dit is voormij niet storend, maar ik zeg het maar even. Ik kan het mij voorstellen dat dit is blijven staan omdat dit niet vaak wordt gebruikt. greetz, Bartjez
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Waarschijnlijk klik je op de streepjes of op een categorienaam, dan krijg je inderdaad een raar resultaat Verder wordt dat lijstje automatisch door PHPBB gegenereerd, en zover ik zie prima. Alleen dus niet op de categorienamen en streepjes klikken.[edit] Heuh, je hebt wel een beetje gelijk, in een standaard PHPBB versie wordt die fout beter afgehandeld. Dan gebeurt er gewoon niks als je op een 'fout' item klikt.
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bestaan de volgende twee items? | Merroc | Casemod Junkies | 10 | 15-06-2006 18:46 |