| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Een beste tijd geleden zag ik bij het (welbekende) autoprogramma Top-Gear een stukje dat iemand een klein detail van een auto kreeg te zien, en dan moest hij raden welke auto dat was. Zonet zag ik een stukje van een computerkast op de doos ervan, en dacht ik weer aan dat raden bij Top-Gear. Nu is mijn vraag, zou het niet leuk zijn om een topic te openen, waarbij een klein detail van een pc kast te zien is, en mensen dan moeten raden om welke kast het gaat? Totdat deze geraden is, en dan wordt er door de Moderators een nieuwe op gezet. (door de moderators, zodat er geen zootje aan kasten ontstaat) Leuk toch? Misschien met een POLL erbij als een soort meerkeuze vraag? :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Je kunt het natuurlijk ook aan de members overlaten, en de mods de eventuele rotzooi laten opruimen. In principe moet een dergelijk topic prima kunnen zonder de inbreng van mods, maar dan moet je wel een duidelijke startpost maken. En zolang er geen wildgroei aan topics ontstaat dan mag je wat mij betreft best een gooi wagen. Loopt het niet, dan is dat maar zo, en loopt het wel dan hebben we wat om te doen in de vakantie ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Leuke t-shirts | Biokipje | Shop Junkies | 5 | 18-08-2007 00:15 |
| Leuke spel | Pawiro | Area 1337 | 2 | 17-02-2006 17:26 |
| Leuke site | Instapper | Shop Junkies | 1 | 12-12-2005 23:38 |
| leuke HD-actieviteitsmeter | exter | Elektronica Junkies | 31 | 8-05-2003 20:10 |
| Het grote leuke nieuwe snelle, en goede hardware topic. | T-Mug | Hardware Junkies | 1 | 15-03-2003 19:46 |