| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nee, daar zit het 'm niet in. Het heeft altijd gewerkt, en op een middag is CJ heel even uit de lucht geweest, en daarna deed het wie-is-online-veld het niet meer. Ik had eerder het idee dat het met de server te maken heeft, dat bepaalde dingen niet meer werken. Een update van MySQL 4 naar 5 bijvoorbeeld... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Op wat voor een manier zou dit kunnen dan? Wanneer de query fout is, word dit vaak wel aangegeven. Wanneer er helemaal geen resultaten teruggegeven worden, moet je eens kijken hoe de stats gevuld worden als het ware.
__________________ Heul nie! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Het lastige is dat we een best wel flink gemodde versie van het forum draaien, updates zijn niet een kwestie van 2 muisklikken en klaar. Bovendien hebben we op het moment een onderbezetting qua scripting, daar wordt een oplossing voor gezocht. Op dit moment rust alles op één persoon in de crew, en dat is in de praktijk niet werkbaar, aangezien dat ook iemand is met een leven en een studie. Het klinkt misschien een beetje laf, maar het heeft onze aandacht, achter de schermen wordt er over gebrainstormd, maar het wie-is-online-veld is nog niet bepaald prioriteit nummer 1. Het is een leuke gimmick, maar niet direct noodzakelijk. Er zijn dingen die veel dringender de aandacht nodig hebben. Ergo: first things first. |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Citaat:
Ik heb redelijk wat web ervaring.. En ook met PHPbb wel (zoals dit.. ookal is hij gemod) | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Ik hou je aanbod even in het achterhoofd, ik heb weliswaar de laatste tijd wat meer taken gekregen, de scripting valt daar nog niet onder ![]() Hoe dan ook, dit foutje in het forum zie ik nog niet op korte termijn opgelost worden. Desondanks: bedankt voor het melden ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Free online game] Silkroad Online. | brantje | Software Junkies | 4 | 19-01-2006 16:51 |
| 2x msn tegelijkertijd online? | ^n0c3r | Software Junkies | 10 | 8-07-2004 16:02 |
| [CJ v2] Online !! | CaseJunkies Support en Feedback | 21 | 22-10-2003 11:57 | |
| Bezoekers Online: 28 | Area 1337 | 27 | 2-10-2003 10:27 | |
| Online shops in de U.S. | El Chapo | Area 1337 | 4 | 20-05-2003 19:52 |