Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-04-2003, 10:07   #1 (permalink)

Standaard LG DVD-ROM tikt

Ik heb een probleem met mijn LG DVD-ROM speler. Gewone CD-ROM schijfjes worden goed uitgelezen maar ik heb gisteren geprobeerd data DVD's uit te lezen en bij 3 van de vier schijfjes werd de cd niet gelezen en begon de speler te tikken. De 4e dvd werd wel gewoon uitgelezen. Ik ga vanavond nog ff testen of ie dat met DVD-films ook doet, anders maar ff snel terug naar Mycom en omruilen voor een nieuwe of een ander merk. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Kagar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2003, 10:14   #2 (permalink)

Standaard

das wel afgeteerd. ik wou de LG DRD-8160 (16/48x) halen das toch nie net dezelfde??
Oud 16-04-2003, 19:31   #3 (permalink)

Standaard

Dat heb hier ook eens in de zoveel tijd met mijn LG 48x CD-ROM drive. Dan is het enige wat hij presteert tikken. Nadat de pc dan een minuut of 5 uit heeft gestaan en ik hem weer heb opgestart, doet hij het weer. Erg vaag.
Oud 16-04-2003, 21:17   #4 (permalink)

Standaard

Ik heb ff getest DVD-films speelt ie gewoon af. Ben al langs geweest bij Mycom en kon hem gewoon omruilen, laat morgenavond wel ff weten of ik nu wel een werkende DVD-speler heb.
Oud 17-04-2003, 20:18   #5 (permalink)

Standaard

Ik heb vandaag mijn DVD-rom ingeruild tegen een pioneer bij Mycom. Deze doet het gelukkig wel goed.
Oud 17-04-2003, 20:43   #6 (permalink)

Standaard

Goed voor jou , en met pioneer zit je altijd goed, vandaag nog gekloot met 6 pioneer scsi cdroms, werken altijd lekker.

BTW heb je een lade of frontloader ?
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2003, 21:57   #7 (permalink)

Standaard

La vind ik fijner in verband met de mod die ik ga doen. Frontlader met rvs voorkant vind ik niet echt een strak plan. :P
Oud 22-04-2003, 15:35   #8 (permalink)

Standaard

LG??

dat is ff schrikken

ooit een monitor (19") gehad die ONTPLOFTE letterlijk na 3 maanden dagelijks 4 uur draaien... me hele case mod waar ik toen mee begon (toen het net begon op te komen) naar de ******

sindsdien maar een EIZO
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Seagate schijf tikt frans Hardware Junkies 14 6-06-2007 17:11

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.