| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Ik heb een probleem met mijn LG DVD-ROM speler. Gewone CD-ROM schijfjes worden goed uitgelezen maar ik heb gisteren geprobeerd data DVD's uit te lezen en bij 3 van de vier schijfjes werd de cd niet gelezen en begon de speler te tikken. De 4e dvd werd wel gewoon uitgelezen. Ik ga vanavond nog ff testen of ie dat met DVD-films ook doet, anders maar ff snel terug naar Mycom en omruilen voor een nieuwe of een ander merk. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| das wel afgeteerd. ik wou de LG DRD-8160 (16/48x) halen das toch nie net dezelfde??
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Dat heb hier ook eens in de zoveel tijd met mijn LG 48x CD-ROM drive. Dan is het enige wat hij presteert tikken. Nadat de pc dan een minuut of 5 uit heeft gestaan en ik hem weer heb opgestart, doet hij het weer. Erg vaag.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Goed voor jou , en met pioneer zit je altijd goed, vandaag nog gekloot met 6 pioneer scsi cdroms, werken altijd lekker.BTW heb je een lade of frontloader ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| LG?? dat is ff schrikkenooit een monitor (19") gehad die ONTPLOFTE letterlijk na 3 maanden dagelijks 4 uur draaien... me hele case mod waar ik toen mee begon (toen het net begon op te komen) naar de ****** sindsdien maar een EIZO |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Seagate schijf tikt | frans | Hardware Junkies | 14 | 6-06-2007 17:11 |