| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2006 Locatie: Hoensbroek
| Hallo allemaal, ik heb een probleem met de video settings in Wolfenstein: Enemy Territory. het komt er op neer dat ik een twee smalle verticale balkjes in het beeld heb lopen met daarin beelden van vaak een paar seconde geleden of iets dergelijks. een ander probleem is dat, wanneer ik van ingame even mijn windows taakbalk wil checken, de brightnes in het spel in eens drastisch daalt (de ingestelde brightness in het spel is dan nog steeds maximaal ) wanneer ik het spel dan afsluit is alles weer normaal. een screen van het probleem. de rode balk rechts in beeld. de stippel linj ( aangewezen door de pijl) geeft aan waar ook vaak een dergelijke baan door het beeld loopt. ![]() een screen van het brightness probleem lijkt me overbodig. hopenlijk kan iemand me helpen. grafische kaart: sapphire ATI Radeon x1600 pro 512 driver : ATI catalyst driver suite version 6.2 Alvast bedankt, Corally |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dat brightness probleem is een bekend verschijnsel bij games die gebaseerd zijn op de Quake 3 engine, die hebben er allemaal last van. En voor zover ik weet doe je er ook niets aan.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2005
| klopt ik ben zelf ook vreselijk wolfet verslaafd geweest en dat probleem met de brightness had ik ook. dat blijf je hebben en kan je niks aan veranderen. Die streep : geen verklaring voor ![]()
__________________ René Romme www.clockmods.com Intel Celeron D 352 @ 4080mhz 2 X 512Mb Corsair PC3200 XMS Nvidia 6800GT @ OC from 350Mhz-1000Mhz to 446Mhz-1160mhz Maxtor 250Gb + 160Gb hdd 7200Rpm |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2006 Locatie: Hoensbroek
| Ik heb nog even wat rond gevraagt hier en daar en hoor het brightness probleem overal opduiken. voor de gene die ook dit probleem hebben: je hoeft het spel blijkbaar niet opnieuw te starten. Ga ingame naar de options, system, calibrate brightness. schuif een stukje met het balkje ( je ziet de brightness meteen verschieten) en zet hem daarna weer terug op je gewenste instelling. het probleem met de balk in het beeld heb ik al grotendeels weten te verhelpen door de resolutie te veranderen, het balkje in mijn beeld op de plek van de pijl blijft echter zitte. maar goed , daar valt mee te leven. Bedankt voor de reacties, Groet Corally |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Rofl.... bende no0bs ![]() Gebruik toch gewoon een script waarmee je je brightness handmatig kan instellen zonder naar de settings te moeten gaan...! http://salens.net/gamma.cfg Plak die file in de ETMAIN-folder. In het spel typ je dan in de console: /exec gamma.cfg Druk nu op de + of de - van je numpad. Je zal zien dat je brightness verandert. Elke keer als het zo donker wordt smash je eens op + en je beeld is terug helder. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 november 2005
| Ik heb ook een probleem ingame. Het leek me overbodig om een nieuw topic te openen dus doe ik het hier maar in. Ik heb namelijk in bijv. BF2 dat er als ik naar ene richting kijk allemaal zwarte en grijze vlakken in verticale richting in mij beeld verschijnen. Waardoor ik dus geen zicht meer heb. Weet iemand waar door dit komt? Pc Specs: Pentium D 2gb Ram GeForce 6600le (waar van ik denk dat dat de boosdoener is) Deze strepen en vlakken komen niet bij andere games voor, ook licht het niet aan bf2 zelf want die heb ik opnieuw geinstald.(ook special forces) Alvast dank. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2006
| Met ET zijn er tegenwoordig nogal veel problemen denk ik. Ik bijvoorbeeld. Als ik dat spel afsluit dan staat de brightness van mijn scherm ineens op 130%. Raar, want via het menuutje op mijn TFT-scherm kun je maar tot 100% gaan. En ik zet het altijd op 60%. Ligt ook niet aan mijn scherm, want mijn vorige (CRT van Proview) had het ook. Dus van het brightnessprobleem zou ik niet wakker liggen. Dat ander probleem van die balkjes daarentegen... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Streaming Video Probleem | Aeromaxx | Software Junkies | 0 | 30-01-2007 17:20 |
| Video probleem | Jensn | Software Junkies | 11 | 1-10-2006 13:13 |
| Streaming video op de PDA? | Freakazoid | Software Junkies | 0 | 26-09-2005 21:01 |
| Video capture probleem | Thunderman_303 | Software Junkies | 3 | 6-07-2003 12:41 |
| video kaart | vanderstoep | Cooling & OC Junkies | 13 | 28-05-2003 07:12 |