| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik kan je nu al wel vertellen dat industriele cad software niet gratis te krijgen is (legaal dan tenminste) En wat is trouwens precies je bedoeling? Voor ontwerpen van kasten e.d. zie je al snel Sketchup verschijnen, eenvoudig programma, snel aan te passen ontwerpen etc. Als je hardcore mooie plaatjes wilt maken kom je al snel in het 3d studio max verhaal, waar je grof geld voor neer mag tellen. Aan de andere kant gebruik ik zelf vaak autocad voor lijn tekeningen, ontwerpen van logo's, die vervolgens dan goed uit te printen zijn en te gebruiken voor het modden zelf. Daarvoor weet ik zo geen gratis optie, behalve paint ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je alleen maar wat hoeft uit te tekenen kun je ook de trial versie van 3d max en autocad downen. Ik heb ook een trial versie hiervan. Alleen telt hij de tijd niet meer af Dat zijn btw. echt SUPER programma's! Maar je moet precies weten waar je mee bezig bent, anders krijg je een 3d beeld wat niet echt meer lijkt op wat je getekend hebt in autocad. Autocad is hier te vinden! (hoe moet dat eigk, de link veranderen in een woord???)
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Linkje even bijgewerkt ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 4 bit LCD Programma | brantje | Software Junkies | 0 | 16-07-2005 17:09 |
| lcd programma | modder.exe | Elektronica Junkies | 5 | 21-03-2005 22:07 |
| stappenmotor programma | inanc_gangster | Software Junkies | 14 | 5-05-2004 20:50 |
| Welk programma ? | Lampje | Software Junkies | 12 | 14-12-2003 20:49 |
| mp3 programma | GBCHEATER | Software Junkies | 18 | 24-11-2003 16:46 |