| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2006 Locatie: Lier, Antwerpen, België
| Mannen, ik heb eventjes een (dom) vraagje voor jullie. Het draadje van het toetsenbord naar de pc, zit daar stroom op? En zo ja, hoeveel volt? Ik ben van plan om te proberen een oud toetsenbord van mij te "modden" door het te spuiten en neon in te steken Alvast bedankt voor de hulp. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ligt eraan hoe ie is aangesloten. Via PS/2 of USB. Dacht dat beide ongeveer 5V kunnen leveren, maar USB kan dat op een hoger amperage (0,5A dacht ik) dan een PS/2 poort. Neon aansluiten gaat sowieso niet lukken, aangezien dei 12V input nodig heeft. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| ledjes gaat natuurlijk wel .Of eventueel een glowwire ofzo
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nu het hier toch over Toetsenbordjes gaat heb ik ook ff een vraagje. Ik ben opzoek naar een zo klein mogelijk toetsenbordje. Iemand enig idee waar ik dan aan zou moeten denken? eventuele afmetingen. Ik heb gegoogled en kwam op een toetsenbord van 29 cm maar ik heb eigenlijk een paar cm kleiner nodig.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Toetsenbord uit een laptop proberen te slopen en die op de een of andere manier aan te weten sturen. Dacht dat je idd ook echt van die mini toetsenbordjes had. Heb alleen niet zoveel zin om te zoeken. :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| jah uit een laptop slopen heb ik ook zitten denken maar dan moet ik dus weer een laptop op de kop tikken en ik geloof nooit da da goedkoper kan als een toetsenbordje kopen :P
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
*klikbaar ![]() L: 325 mm B: 167 mm H: 12 mm Zelf gemeten ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| die carpento heeft ook alles he .@woezi Hij hoeft eigenlijk alleen maar de normale letters te hebben met de cijfertjes ![]() Verder heb ik niets meer nodig aan knopjes ![]() @loekkie112 Vertel waar vind ik een laptop (die werkt anders weet ik ook niet of het bordtje werkt ) voor minder als 10 euro ![]()
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| We waren het halve topic al offtopic, na een geslaagde topic-kaappoging van [24/7] Buffalo En inderdaad, een mini-toetsenbordje aanschaffen is altijd goedkoper dan eentje uit een laptop slopen, en anders wel makkelijker ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] Toetsenbord | Backsmash92 | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 3-10-2007 17:53 |
| Toetsenbord | Japse | Hardware Junkies | 40 | 16-06-2007 15:07 |
| Toetsenbord | CraXz | Hardware Junkies | 6 | 15-05-2006 06:58 |
| UV toetsenbord | stonestrong | Elektronica Junkies | 4 | 2-06-2005 15:52 |
| Toetsenbord PS2 vs USB | Kagar | Hardware Junkies | 4 | 28-12-2004 09:43 |