| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006
| hoi heb een vraagje ![]() Zat dus laatst te denken of je je insteekkaarten kunt verlengen :P . dmv een oude kaart met de zelfde aansluiting het aansluitpunt af te zagen en dan aan het insteekpunt van het afgezaagde stuk te solderen. denken jullie dat dit zo gaan werken of beschadig ik hier de print mee of mol ik gewoon de hele kaart ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juni 2006 Locatie: kliko weg 21
| als je een oud mobo en een oude kaart neemt kan kan t mischien wel dat je dan het slot er af *kuslooptch* of de soldeerd en dat je hem dan aan je oude kaart vast soldeerd maar k weet het niet zeker, enen waarom? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006
| wil mss een case gaan bouwen maar met insteekkaarten word hij mij te hoog. dus wil ik ze net bove het mobo maken ![]() [edit] Dus wat jij in principe bedoeld is. dat ik het pci slot eraf soldeer verleng met kabels dat ik mijn kaartje er nog in kan steken? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
Ik zou het voor die €15,- er niet op wagen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Video kaart/Hdtv | CraXz | Hardware Junkies | 0 | 2-07-2006 19:23 |
| Video kaart word heet | Nos | Cooling & OC Junkies | 4 | 18-10-2005 17:28 |
| PC erg traag, ligt het aan de video kaart | black magic | Hardware Junkies | 5 | 25-09-2003 21:33 |
| Welke Video Kaart | Cyrus The Virus | Hardware Junkies | 12 | 18-08-2003 23:00 |
| video kaart | vanderstoep | Cooling & OC Junkies | 13 | 28-05-2003 07:12 |