| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hey, Ik heb 3 weken geleden een aantal dingen bij MAXactive bestelt... deze zijn er nu nog steeds niet, terwijl er stond er 1-5 werkdagen levertijd zou zijn...en boven alles is het al betaald! nu heb ik er al een aantal mailtjes aan gewaagd, met een aantal gegevens, maar ik kreeg geen antwoord. Heeft iemand het zelfde probleem gehad? wat heeft hij/zij toen gedaan? Alvast Bedankt! SupReme |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: Tilburg
| Het valt mij ook op dat de site niet of nauwlijks wordt geupdate. Ook zijn eigen mod wordt nauwlijks aan gewerkt. Zijn winkel is echter nog wel open, als het nu niet regende, fietste ik er wel ff heen (om ff te kijken hoe open ze nog zijn) ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| ik zal andré (eigenaar van Maxactive) morgen een flink op zijn ballen geven .De winkel is inderdaat nog gewoon open dus ik vind het wel een beetje vreemd. Wat heb je allemaal besteld? Want ik weet dat hij wat probleempjes had met de leverancier van AC ryan.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
AC Ryan TWIN CCFL red AC Ryan Quad splitter UV Blue AC Ryan Blackfire4 UV Blue LED fan hmm, alledrie AC Ryan, jammer want ik wil graag me modje showen ik heb er nu wel al een CCFL in liggen (Single Red, ook AC Ryan) en heb ook al plexiglas, moet alleen nog ff op maat, en worden gegraveerd met de naam: SupReme ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: Tilburg
| Heel toevallig (kuch) ben ik vanmiddag langs geweest. Ik zag nog wel voldoende fans/CCFLs (al ben ik alweer vergeten of ze van AC Ryan waren :P) liggen, maar de acryl platen waren bijna op. Hij zei dat ie ze weer aan het eind van de maand/begin volgende maand verwacht. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| ik ben er langs geweest en heb met hem gesproken. AC ryan heeft leverings problemen. Dit geld voor elke winkel want er is maar 1 AC ryan leverancier in nederland. tweakend zal het spul toevallig wel op vooraad hebben gehad. volgens de laatste berichten gaat AC ryan begin juli weer modjes maat beginnen met leveren. Als je andre hierover persoonlijk ff wil spreken kan ik je aanraden een belletje te plegen naar 013-5716527. Wat ik in jouw geval al veel eerder gedaan zou hebben ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 5.1 of toch niet? | eXistenZ | Hardware Junkies | 4 | 27-01-2005 15:26 |
| Ze zijn er wel, maar toch niet? | SaphuA | Software Junkies | 5 | 9-04-2004 14:04 |
| Mesh of toch niet? | bytework | Casemod Junkies | 31 | 7-03-2004 21:57 |
| Gadget...of toch niet ? | mir4dor | Hardware Junkies | 8 | 28-06-2003 03:35 |