| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2006 Locatie: hgv
| Oke heb een klein probleempje en heb geen idee wat te doen, komt ie: Heb dus de vision:M ik pleur de cd erin installeer de software bla bla bla dus ik sluit hem aan met de bijgeleverde usb kabel en nieuwe usb hardware word gevonden en gevraagt te instaleren. Er staat verder niet bij dat het de zen is, alleen usb device... dus ik zeg... ja instalerend ie hap.. automatische instaleren nog wel... maar dat doet ie dus niet... ik heb hem daarna verwezen naar de cd van creative en daar kan hij ook niks van instaleren? ik heb usb 2.0 drivers dus daar kan het niet aan liggen. ik heb een dfi lanparty ut-crx 3200-dr met alle bij geleverde software geinstaleerd.. en op de site van creative staan alleen firmware updates waar ik dus niks aan heb omdat hij de zen niet eens ziet. de bij geleverde software bestaat alleen uit een programma om sync, windows media player 10, ect ect... ik heb windows xp sp1..... kan het daar nog aan liggen? hoewel het me sterk lijkt... ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik ondervond eigenlijk geen problemen bij het installeren van dat ding. Echt installeren is het eigenlijk ook niet. De Zen werkt in eerste instantie als een externe hdd, welke door Windows gewoon direct erkent dient te worden. Ik had SP2, dus misschien dat het helpt om ff SP2 erop te gooien. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ja oke heb nu sp2 erop maar telkens als de vision aan zet dan zegt ie usb device gevonden... maar instaleren kan ik em niet? en de zen:M media explorer zegt gewoon dat ie niet geconnect is... en onder deze computer zie ik em ook niet staan zoal je bv, je psp of flash memory in je ubs drukt.... zal ik dan mischien toch iets qua drivers van me moederbord niet goed hebben |
| | |
| | #5 (permalink) |
| nou het was dus niet gewoon inpluggen en klaar is kees wat ik dus van me psp enz gewent bent... ik heb nu na 2 dagen klooien het gevonden. ik kreeg dus telkens een meldig dat er een usb device was gevonden maar die kon hij niet automatische instaleren... dus nu heb ik hantmatig gewoon op de gok wat geinstaleerd, iets met usb device en mtu ofzo? geen idee eigenlijk wat ik nou precies heb gedaan maar goed close it up... hij doet het.... na wat geklooi... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Creative muvo2 1.5 gb | rafler | Area 1337 | 1 | 7-10-2004 16:59 |
| Creative Sounblaster 4.1 digital | NecroCide | Hardware Junkies | 2 | 12-07-2004 14:48 |
| creative nieuwste geluidskaart | creative | Hardware Junkies | 6 | 11-09-2003 16:11 |