| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Vanwege mijn drang om heel veel kleine plaatjes in een posting te stoppen is nu het topic stuk... http://www.casejunkies.com/forum/vie...=186414#186414 Kan iemand die post verwijderen ofzo ?
__________________ Those were the times... |
| |
| | #2 (permalink) |
| http://www.casejunkies.com/forum/pos...elete&p=186414 Dit linkje zou wellicht de posting kunnen verwijderen, werkt dus alleen met modrechten in Area 1337, maar vanwege het ontbreken van een sessie-ID weet ik niet of het uberhaupt werkt. Anders moet er iemand in de database duiken ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Zelfde fout als ik had bij m'n project log. Te veel plaatjes... gaat het topic van flippen. Misschien handig om in de policy op te nemen, of in de code te implenteren, een max aantal plaatjes. Dat je bv. maar maximaal 70 plaatjes mag posten in je post. Hoeveel had Carpento er net? 5 rijen onderelkaar, ongeveer 17 naast elkaar. Dat worden er 5x17=85. Dat zijn er iig te veel. :P |
| |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het ligt echt aan de forum-software, in 'normale' HTML kan je makkelijk zoveel plaatjes neerzetten..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Een ongemod modders forum kan natuurlijk niet. edit: had net ook nog iets raars, maar vond het behoorlijk klein om een nieuw bug-topic over te beginnen. Kreeg in m'n gmail gewoon een standaard mailtje dat er een nieuwe bericht is (PM) kijk ik in m'n pm box staat er niets? ![]() |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
Ik had je een pm gestuurd of je jouw posting na mijn foute posting wilde verwijderen, want ik kreeg de melding dat ik m niet mocht verwijderen omdat er al reacties waren. Toen PO mijn post getrashd heeft was dat dus niet meer nodig, en heb ik m uit mn outbox verwijderd. Dat mailtje is dan echter al wel verstuurd. Vandaar ![]()
__________________ Those were the times... | ||
| |