| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2006 Locatie: Hallum
| hey casejunkies ik heb nog een oude ps2 muis liggen en een stapel ledjes, nu dacht ik: kan ik die niet in m'n muis bouwen. dus ik wat googlen maar ik kan niks vinden over de voeding van een ps2 muis. heeft iemand hier ervaring mee? thnx Cammergon
__________________ "WAZAAA!" |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ghetto-modding! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 augustus 2006 Locatie: Beernem
| ik heb da dus ook een tijdje geleden gedaan kheb er lik veel werk aan gehad omdat ik ze in de knoppen zelf had gestoken :d dit is de foto (let nie op het stof, tis de pc op men kamer en die is brol dus ...)![]() (ne foto int donker hebbek nie kunnen trekken want dan zie jet nie goed )kheb vo da in die knoppen te steken ne heleboel plastiek moeten wegslijpen en die draden goed wegsteken omdat anders de knoppen nie gingen of bleven happeren enz mor na ne namiddag prutsen ist dan toch gelukt ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Can you please speak real dutch? Maarre als je die leds in het donker niet goed ziet, wat heb je er dan aan? :P EDIT: (ontopic): Als je nou teveel stroom trekt uit je PS/2 poort (of welk poort dan ook) gaat je moederbord dan niet kapot?
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lcd en ledjes | frans | Elektronica Junkies | 8 | 21-02-2006 23:41 |
| ledjes etz... | Roderick | Elektronica Junkies | 12 | 1-11-2005 15:39 |
| LEDjes op USB? | /Slash | Elektronica Junkies | 9 | 2-10-2005 17:47 |
| Ledjes aansluiten!? | Bobie | Elektronica Junkies | 3 | 22-07-2005 11:01 |
| RGB ledjes vraag | ^Speedy^ | Elektronica Junkies | 0 | 12-04-2003 19:01 |