| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2006 Locatie: kortrijk
| Hallo iedereen, Ik heb deze namiddag een Zalman ZM-MFC1 Fan Controller gekocht zie site--->http://www.overclocking.be/?page=sho...72161c3e7d90d2 Nu heb ik een klein probleempje als je goed kijkt zitten er langs de rechterkant 2 van die switchen,voor wat dienen die nu precies?in het boekje staat het niet goed uitgelegd. Dus kom ik jullie raad vragen,dit is de eerste keer dat ik een fancontroller koop dus.... Mvg.ludo EDIT: Hier een foto ervan ![]()
__________________ i love case-modding!!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Hmm, lijkt me toch aardig duidelijk. Of 12V, 5V of gewoon uit. Hierop zou je bv. een fan kunnen aansluiten en die maar op enkele stappen kunnen regelen. (12V,5V en uit.) Of je zou er ander spul op aan kunnen sluiten zolang het maar op bijde voltages kan werken en zolang dit nut heeft, bv. minder intens licht van ledjes. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2006 Locatie: kortrijk
| Citaat:
__________________ i love case-modding!!! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Kabeltje van de fan moet je dus afknippen en alleen de + en - aansluiten op dat blokje. 3e draadje van de fan is de toerental sensor, die hoeft niet aangesloten te zijn aangezien de fan maar op 3 standen kan werken, 5, 12 of uit. Als je 'm perse wilt uitlezen moet je de sensor draadje op de juiste mobo fan header pin aansluiten. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2006 Locatie: Ouwegem
| ik heb ook zo ding aangeschaft ja kan er maximum 7 mee voeden dat wil zeggen als je 7 gedeeld door spanning van 5/12 dat je 0.85 of 1.4 ampere doorgeeft. Dit is genoeg voor je neon en ventielators voor andere dingen misschien ook maar let wel op 7 watt.
__________________ Acmilano is the best |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zalman ZM-MFC1 fancontroller | Robbia8 | Elektronica Junkies | 1 | 13-11-2005 22:20 |
| Zalman controller en ccfl's | nitron | Elektronica Junkies | 4 | 1-09-2004 14:24 |
| ZALMAN ZM-MFC1 Make-over | QuincMan | News & Review Junkies | 8 | 9-05-2004 23:21 |
| Zalman ZM-MFC1 | amd | Elektronica Junkies | 12 | 6-04-2003 09:06 |