| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Bilthoven
| Ik heb een AMD athlon 64 3000+ en bij mijn bios Award Modular (06/08/05) staat dat mijn cpu temp rond de 24 graden is maar bij mijn Everest Home Edion staat dat mijn cpu temp 70 graden is. Dit begrijp ik niet wie kan mij dit uit leggen want stel dat dat Everest gelijk heeft is er iets goed mis. Groet Roy |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Je hebt gewoon standaard stock cooling? Dan is 24 graden te laag en 70 te hoog. In dat geval verwacht ik dat je temp sensor kapot is. Probeer anders zelf eens te voelen hoe warm het koelblok is. Als je echt je klauwen verbrand is het idd dik mis. Zo niet, dan boeit het niet. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Nee, je moet idd niet het koelblok eraf halen als je wilt weten hoe warm het koelblok is. Anders is ie weer koud. Gewoon aanzetten en aan het koelblok (met het koelblok dus gewoon op de processor) voelen hoe warm ie is. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| 24 graden bij een 3000+ is normaal; zeker de Venice-core wordt niet echt warm. Ziet er naar uit dat Everest een beetje in de warrie-warie is. Misschien kan je met een ander monitoringprogramma even kijken wat die voor een temperatuur weegeeft. Bijvoorbeeld Motherboard Monitor of Sandra...
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Goeie tempratuur HDD? | Niels van de Poll | Cooling & OC Junkies | 6 | 12-10-2007 16:52 |
| tempratuur cpu | creeper89 | Hardware Junkies | 8 | 22-01-2006 11:22 |
| Tempratuur van aux 120 C na overclocking | monty-007 | Cooling & OC Junkies | 11 | 17-06-2005 12:39 |
| Processor tempratuur??? | bartjes | Hardware Junkies | 2 | 9-08-2004 19:41 |
| tempratuur meter | Freez | Cooling & OC Junkies | 20 | 14-07-2004 16:28 |