| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hey, Ik heb een splitter voor mijn molex nodig, 4pins... Ik heb al gezocht en gevonden op Icomputers.nl maar die verkochten ze niet meer Ik wil er graag 1 die blauw of rood oplicht, maar ik kan nergens een site of winkel vinden die er een verkoopt... weet iemand toevallig een site waar ik zo een splitter kan bestellen en laten bezorgen? Alvast Bedankt! Supreme |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Neem aan dat je deze bedoelt? Kan ook in groen geleverd worden.... Was trouwens ook heeel gemakkelijk via Google te vinden geweest ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juli 2006 Locatie: Antwerpen - mortsel
| hier heb je nog een site waar je dat kan kopen heb deze zelf ook besteld voor mijn neon buizen is nog wel niet aangekomen. je kan ook van die fluorecerende kapjes erop plaatsen maar wss moet je dan nog een UV lamp in je kast hebben zitten of je kan er gewoon gekleurde ook kopen. kijk maar eens rond op deze site. http://shop.freezinghardware.nl/inde...03&ItemID=1274 grtz C-Man |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DVI signaal splitter, goed idee? | Raptor | Hardware Junkies | 2 | 22-04-2006 19:18 |
| Splitter | Cooling & OC Junkies | 6 | 13-04-2004 18:22 | |
| [EL] Speaker / hoofdtelefoon splitter | Mad Sarge | Elektronica Junkies | 3 | 28-10-2003 17:54 |
| IDE Y-splitter | Ultima | Hardware Junkies | 11 | 25-09-2003 17:58 |
| Fan verleng kabels, 3 pins connectors, 3 pin splitter | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 11 | 3-03-2003 19:56 |