| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Heej heej! voor mij huidige project geek-style zit ik beetje te kijken naar fans, maar kan iemand mij vertellen wat stil nu is? hoeveel DB(a0 ik wil geen stofzuiger, komen 6 fans in van 80 dus vandaar.. met het feit dat bij iedere gelijke geluidsbron er 3 db(a) bijkomt zou 25 DBA dus 25 + 15 = 35 DB(a) worden, vandara dta ik dus stille fans zoek.. Alvast bedankt. P.S. fans moeten groen zijn ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Koop gewoon een fancontroller, dan kan je je pc net zo stil maken als je wilt .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Waarom 6 van 80? Is het geen mogelijkheid om meerdere van 120 er in te stoppen? Dan word het vanzelf zachter. Wat je verder nog kan doen is inderdaad een fancontroller of een voltmod.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
.En inderdaat ik zou gaan voor of 120mm's of erg stille 80mm's zoals deze: Recom RC-8025BY. Deze zijn lekker stil (18 dB). Enig nadeel voor jouw is dat ze geel zijn maar je kan ze natuurlijk altijd zelf nog groen spuiten .
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| tja, ik zat zelf ook al beetje te denken aan een fancontroler.. maar anagezien ik in mn front geen plek meer heb, en geen draden van boven naar onder in mn kast wil trekken, zou het ergens achterop aan de bovenkant moeten komen.. ik ga ff zoeken, maar iemand die weet of fancontrolers ook goed werken met led fans? ![]() daar komt nog bij, ik kan even meten of 2 maal 120n erin kan @ top ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2006
| Als ik bij mij de fans op mijn radiator (2*120mm titan fans) zachter zet mbh een fan controller, gaan mijn fans zachtjes zoemen. Licht dit aan de fan of aan de fan controller? Dit doen btw al de fans die ik er in heb zitten. Ik was van plan om een paar tuimelschakelaartjes te halen, zodat ik de fans op 12 of 5 volt kan laten lopen. Is dat gezoem dan afgelopen? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2006
| Het komt in ieder geval bij de fans vandaan. Ik heb ook wel pc's gezien die met een fancontroller wel gewoon stille fans heeft, maar ik vraag me af waarom de mijne dat dan niet zijn. Ik heb hier wel een 3 naar 4 pin kabeltje, dan zal ik die eens op 5 volt zetten en dan eens zien of hij nogsteeds zoemt. hmm, ik heb er een verkeerd om ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2520 mm Casefans in de review | Hellfish | News & Review Junkies | 3 | 8-05-2004 13:06 |
| Kwaliteit Akasa casefans | Daffy_Duck | Cooling & OC Junkies | 8 | 13-02-2003 15:16 |