| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| hey hey junkies, Ik ben opzoek om een unatended instalatie dvd van windows XP om te zetten naar enkele cd's. Dit omdat ik WinXp moet instaleren met een aantal programma's en die persoon geen dvd drive heeft .Op de dvd staat een windows XP instalatie en een stuk of wat extra programma's geslipstreamd (niet zelf gedaan is gedaan voor mij). Mijn vraag dus: Hoe splits ik een aaneengesloten dvd in enkele cd's. Bij google kan ik niet veel vinden omdat dat vaak gaat over het splitsen van een film dvd en dat is dan weer net iets anders lijkt mij omdat deze cd's zelf om een andere cd moeten vragen zegmaar tijdens de instalatie. Als dit niet mogelijk is kan ik altijd nog een nieuwe cd slipstreamen maar liever splits ik de dvd als dit mogelijk is.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Het is niet moeilijk om de data in meerdere stukken te verbreken, wat wel moeilijk is, is om dat te doen en de boel bootable te houden. Wat je kan doen: -DVD drive van je eigen PC ff aan de andere PC hangen -gewone XP met SP2 etc. op CD installeren en daarna los de programma's installeren. Ik zou zelf voor de eerste optie gaan, maar dit lijken mij de meest voor de hand liggende oplossingen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| mjah dat zijn ook zeker nog wel opties en denk aan alle reacties te zien dat dat wel zal gebeuren .
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enkele waterkoelingsvraagjes ED | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 12 | 11-12-2006 13:17 |
| Lege cd's/dvd's | R@mon | Hardware Junkies | 5 | 23-01-2006 11:59 |
| Enkele vraagjes | PeaceMaker | Casemod Junkies | 9 | 10-09-2004 12:22 |
| [CM] Enkele vraagjes, mag dit, kan dit? | NEn | Casemod Junkies | 30 | 26-05-2003 18:40 |
| Xvid film splitsen met ???? | Soefkenijn | Software Junkies | 18 | 15-05-2003 16:26 |