| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| hey hey, Na goed zaken gedaan te hebben met een CJ-er via de recycle junkies wil ik jullie als mods en admins hetvolgende idee geven. Is het misschien mogelijk om een soortement van subforum te maken waarbij je zegmaar comments kan posten op iets wat je gekocht hebt via de recycle junkies. Ik heb nu bijvoorbeeld een voeding gekocht bij YaaD en ben zeer tevreden over de manier van zaken doen. Als hier dus een soortement van subforum voor komt (bijvoorbeeld per verkopend member 1 topic, zoveel verschillende mensen verkopen nou ook weer niet ) dan kun je daar dus je complimenten en of je gal kwijt over de levering. Dit helpt de verkoper in de toekomst weer om bij een mogelijk andere verkoop het vertrouwen van de koper te winnen omdat hij natuurlijk al een positief comment heeft staan. En jah je moet een beetje oppassen als je iemand treft met een negatief comment . Zoiemand moet dus waarschijnlijk zijn vertrouwe weer helemaal winnen .Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie eventueel verranderd zien in dit idee? Ik zie het wel ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Zeker een goed plan, maar om nou voor iedere verkoper een apart topic te openen vind ik een beetje onoverzichtelijk, het lijkt me dan beter om dat in één gezamelijk topic te doen om het allemaal een beetje geordend te houden. Verder prima plan, beetje een Ebay principe waar je dus ook goeie punten kan halen als je over snelle afhandeling en prima support beschikt.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Lijkt me een punten systeem of een tabje bij profiel met verkoop status een overzichterlijker idee. Kost alleen veel coding denk, dus dan moeten we Redox even heeel lief in de ogen kijken. (is dat lief of niet? :P ) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Op de manier zoals YaaD voorstelt en zoals Stievius een voorbeeld laat zien is het prima te doen. Voor iedere verkoper een topic is teveel van het goede waarschijnlijk. Ik denk aan bijvoorbeeld een topic wat altijd bovenaan de Recycle Junkies hangt (een sticky dus), en waarin een ieder ervaringen met andere CaseJunkies kan posten. Een crewlid zorgt dat de aangeleverde informatie in de startpost verwerkt wordt. Je hebt dan nog wat kleine puntjes die moet bekijken, maar het lijkt me wel degelijk haalbaar. Lijkt me overigens wel handig als het betreffende crewlid ook in de recycle junkies modrechten heeft, maar dat is wel te regelen natuurlijk ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op het forum van RC-Racingcars hebben ze een apart subforum waar iedereen zijn commentaar over handel met forumleden kan posten. Ik vind het op zich een goed idee, maar je moet er natuurlijk alert op zijn dat mensen elkaar niet zonder zinnige argumenten de grond in gaan boren, of dat er eindeloze discussies ontstaan over het wel of niet goed afhandelen van een verkoop. Dus ik zeg ja, mits er goed gemodereerd wordt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]() EDIT: Ik denk alleen dat er niet veel mensen hier zullen zijn die een slechte afhandeling hebben van zaken doen... Voor zover ik met iedereen zaken heb gedaan is het nog altijd goed gegaan en heb ik nooit echt punten van aanmerkingen gehad.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| mjah in een topic kan natuurlijk ook jah. En jah jij hebt geen slechte ervaringen gehad YaaD. Ikke hier ook niet maar elders wel en dat is niet leuk. Zoiets als dit idee kan sommige mensen zeker wel helpen. Houd het inderdaat bij 1 stiky dat bovenaan in de recylce staat. Update deze frequent en maak een regel van bijvoorbeeld: Alleen feedback van een koop en of verkoop. Geen verdere discussie. Alleen de persoon waar het op dat moment over gaat mag zijn eigen verdedigen met een nuttige reply en daarmee moet het afgedaan zijn. Verdere onenigheden (of hoe schrijf je dat ook alweer :P ) kun je op msn of via PM uitvechten. Het belangrijkste is dat je je zegje hebt kunnen doen.En misschien is het in de toekomst nog mogelijk om Redox lief aan te kijken en zo het profiel aan te passen met eventueel een tabje verkoop ![]() Edit: Ik wil eventueel ook de taak wel op me te nemen om zo'n topic (of wat er komen gaat) bij te houden. Kijk maar wat jullie ervan vinden dan lees ik het wel.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| In overleg met de admins heb ik besloten om de taak op me te nemen. Intussen is mijn mod-recht ook in de Recycle Junkies van toepassing en het Feedback topic geopend. Maak er dus gebruik van zou ik zeggen !
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Recycle Junkies | Foxie | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-01-2005 22:00 |
| Recycle Junkies | LightStar | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-10-2003 13:21 |