| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 maart 2006 Locatie: Ridderkerk
| [knip] Het ruikt me net iets te veel naar spam eigenlijk, doe dus maar niet. Het is geen geheim dat er op internet tig handleidingen te vinden zijn voor allerlei problemen, maar om elke site in een topic te dumpen, nee. Carpento
__________________ ..:: AMD Sempron 2400+ @ 2.0Ghz | Asrock K7S41GX Socket A | 768 MB Ram ( 3,3,3,8 ) | Ati Radeon 9200 SE 64 MB OC'ed | Logitech MX518 | Logitech G15 ::.. [CiP] Black Reflection |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Mjah, zie m'n edit. Overigens: de juiste weg voor dit soort sites die je de moeite waard vind is om deze aan de moderator(s) van de betreffende sectie te melden. Zij zullen dan overwegen of het een nuttige toevoeging is voor de FAQ. Mocht je dat willen voor de site die je noemde dan mag je me altijd een PB sturen, aangezien ik de enige verantwoordelijke voor Software Junkies ben. En ja, dat wordt behandeld als elk ander verzoek, dan kijk ik heus niet naar het feit dat er in dit topic een slotje valt.
__________________ Those were the times... |
| |