| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ik heb een Mio 168 verkregen en nu heb ik daar tomtom5 op gezet. Alles werkt perfect echter nu ben ik op zoek naar een bepaalde stem. Een vriend van me heeft deze heel vroeger gehad.... maar vragen aan hem wordt lastig gezien hij in het buitenland zit en ik zijn gegevens niet meer heb. Maar mss als ik het hiero uitleg dat jullie het wel weten. Het is een beetje bijdehand type die je alle kanten op stuurt en er zit ook een zinnetje in en dat gaat als volgt (ongeveer)"Nou als je verkeer blijft rijden met je bijdehante porem moet je het zelf maar weten" en dan blijft ie stil .... wie o wie heeft een id. Ook zoek ik voor deze PDA leuke handige programma's (kilometer registratie e.d.) en ook leuke games, freeware want share ware is er genoeg maar na 5 games gaat ie niet meer verder. Alvast bedankt en als er andere mensen ook vragen hebben over deze PDA stel ze hier en dan komen we er samen wel uit
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |