| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2005 Locatie: Zuid-limboland
| Hallo mensen. Heb vandaag wc ingebouwd, En hij is 49 graden Wat is er mis? Info: Blokken: CPU - GPU Aquacomputer Rad: 160 mm Aquacomputer (2 paps fans (11dbA) Pomp: L20 Wat is er aan het handje? Alvast bedankt ![]()
__________________ Just Chill |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Wat is er uberhaupt 49 graden? Je cpu, je gpu, het water, je strijkijzer? Heb je je cpu overklokt? Heb je je blokje strak genoeg aangedraaid? Zit er nog lucht in je slangen?
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Hmms.. Maar mijn broer heeft ook wc en die zit op de zolder en zijn temp van de CPU is 33 (overclokt) Dus dat klopt dan niet.. Greatz ![]() Mijn cpu met lucht was 51.. Dus heb ik 180 voor niets uitgegeven?
__________________ Just Chill |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| @ slash en als je nu naar een winkel belt met hardware zitten ze ook te klagen dat het warm is en dat het normaal is dat je cpu warm is ![]() maarum, welke kant blaast de fan op je rad? en hoeveel waterverplaatsing heeft je pompje? ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Fans blazen van buitenaf naar binnen toe.
__________________ Just Chill | |
| | |