| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2006
| ik heb ff een vraagje over het overclocken van me cpu , kan ik dat het best in mijn bios doen of gewoon met een of ander progje ? ik heb een amd 64 3500+ en moederbord: asus a8v Deluxe. En als het met progje moet welke danj ? greetz |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Er zit waarschijnlijk ook wel een standaard overclock progje bij je moederbord. zat bij mijn Asus A8N-E tenminste wel. En er wordt vaak geadviseerd het eerst met een progje te doen, en vervolgens die instellingen over te nemen in je bios. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Kan iemand een naam geven van een progje om te overklocken? Ik wil het ook gaan doen en wil het dus eerst in windows doen. Ik heb een Asus K8V-X moederplankje. En de guide heb ik al doorgelezen maar wil het voor de zekerheid in windows ook eens proberen. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Overclocken AMD 64-bit | Lite-On | Cooling & OC Junkies | 6 | 15-08-2005 14:38 |
| Overclocken | aero64 | Cooling & OC Junkies | 9 | 13-08-2005 11:08 |
| vga overclocken | eattea | Cooling & OC Junkies | 7 | 17-05-2004 00:15 |
| Overclocken | krossfire | Cooling & OC Junkies | 20 | 20-02-2004 14:53 |