Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Cooling & OC Junkies
Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 5-05-2006, 00:40   #1 (permalink)

Standaard Cooler Master Aqua Turtle Hdd cooler

Hey Junkiez

Ik zit te twijfelen of ik een Coolermaster Aqua Turtle ga kopen. Natuurlijk hebk al gegoogled en reviews gelezen, maar die konden me niet genoeg info verschaffen. Heeft er iemand hier ervaring met dit ding ?
Kben bang voor flowbelemmering, omdat de binnendiameter 6.5 is , kwil hem namelijk niet gebruiken in combi met Coolermaster waterkoelspul maar met een Eheim 1060 die erg krachtig is. Zit niet echt te wachten op een gescheurd blok, das leuk voor een mod met als thema waterballet maar dat heb ik dus niet in gedachten.
Oud 5-05-2006, 00:53   #2 (permalink)

Standaard

Geen ervaring mee, maar het lijkt me wel een interessant iets.
Juize is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 10:37   #3 (permalink)

Standaard

Tgaat mij vooral om het prijskaartje. Als die Aqua Turtle goed werkt dan kan ik er daar 2 van kopen voor de prijs van 1 hdd blok van een ander merk. Maar thnx voor je reply, kvolg denk ik toch maar jouwn advies op.
Oud 5-05-2006, 10:59   #4 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Anders boor je die aansluitingen van die aquaturtle uit tot 8 / 10 mm (weet niet wat je nodig hebt.) Daarbij aan het begin nog een cm of 2 uitboren naar 11,5mm. In dat 11,5mm deel met een 1/4" draadtap een draadtappen waar je mooi slangaansluitingen met een 1/4" schroefdraad in kan draaien. Dan heb je iig bredere leidingen naar het koelende gedeelte, tenminste ligt er ook weer aan hoeveel ruimte er is, heb geen idee van de dikte van de cap.

edit: lukt niet, de cap lijkt me daar echt veel te dun voor.

edit2: en de cap is niet van massief plexi. What was I thinking?
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-05-2006, 13:01   #5 (permalink)

Standaard

KDenk dat er wel een manier is om een aansluiting te fixen , kben bang dat het blok niet berekend is op een krachtigere pomp dan die uit de aquagate. Majah misschien datk het gewoon ga testen en de hdd + blok seal, lijkt me toch eiogenlijk wel spannend.
Oud 5-05-2006, 13:06   #6 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Denk trouwens niet echt dat het een probleem wordt als je er een sterkere pomp op zet. Dan moet dat ding wel heel erg zwak zijn. Lijkt me zeer sterk.
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cooler Master Vortex Dream CPU Cooler Hummel-X News & Review Junkies 9 29-08-2004 00:11

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.