| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2005 Locatie: barneveld
| Hey, Weet iemand minschien een programma waarmee je op afstand je PC kan besturen? Dus kort samengevat. Je laat je PC hosten, en je logt op een andere PC op je eigen computer in. Iemand een goed programma wat het proberen waard is? Laterz |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Ik dacht dat PC Anywhere dit kan. Ik kan er ook kompleet naast zitten hoor. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| ik heb hele goede ervaringen met dameware NT utilleties Werkt makkelijk en is stabiel. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb op de middelbare school het schoolnetwerk geterroriseert met Remote Admin, oftewel radmin, www.radmin.com . Ook een VNC programma dat vrij makkelijk werkt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| hmm als ik al die namen weer langs zie komen denk ik ook aan mijn goede oude schooltijd . De tijd dat ook ik het netwerk onveilig maakte en daarnaa door sysadmin gevragen werd hoe ik binnen kwam en of ik eventueel wilde helpen alles dicht te spijkeren ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| GRRRR!!!! ik kan dit niet uitsaan ![]() ik heb nog geen 1 keer horen vallen: gebruik je windows XP pro? nou hierbij! als je xp pro hebt zit die functie er gewoon in namelijk. deze computer > rechts klikken > eigenschappen > verbindingen van buitenaf toestaan > en klaar! als je dan je ip noteerd en op een andere lokatie verbindsing met extern bureaublad pakt kan je dr in ![]() is je "remote" geen xp? gene nood op de site van microsoft staat download om de remote te instaleren ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
__________________ Heul nie! | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FAN control met PIC en LCD | nl2ttl | Elektronica Junkies | 1 | 29-09-2005 09:22 |
| WInamp remote control | brantje | Hardware Junkies | 4 | 26-03-2005 12:28 |
| Pda Remote PC | DJKroon | Area 1337 | 11 | 13-01-2005 18:13 |
| Remote Rheobus | Freakazoid | Elektronica Junkies | 51 | 25-10-2003 19:27 |
| remote control | pepo | Elektronica Junkies | 8 | 27-06-2003 21:50 |