Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 30-04-2006, 15:10   #1 (permalink)
AE

Standaard Inlogprobleem

Hallo beste mensen

Ik zit sinds kort met een probleem waar ik geen oplossing voor heb. Na het opstarten van het spel Ragnarok Online liep mijn nieuwe PC (Dell Dimension 5150) vast en niets reageerde meer. Kan gebeuren, dacht ik. Dus afsluiten en opstarten met de power-button en opnieuw had ik geprobeerd het spel te starten. Weer deed hij niks, en weer sloot ik hem af en startte ik hem opnieuw. Maar sinds dat moment kan ik bij "gebruikersnaam" geen wachtwoord meer invoeren. Hoe vaak ik ook druk, er gebeurt helemaal niks in het "gebruikersnaam" vak. Mijn toetsenbord doet het wel gewoon, want ik kan wel rustig door de setup van de computer wandelen met de pijltjestoetsen. Ook doet mijn muis het gewoon. Oja, beiden (toetsenbord en muis) zijn draadloos.

Iemand die een oplossing heeft voor dit probleem? Alvast bedankt!
AE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-04-2006, 15:44   #2 (permalink)

Standaard

Je hebt waarschijnlijk een USB toetsenbordje... Pak een ps/2 keyboard en log daarmee in, daarna pas je usb tobo erin doen.
Xghost is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.