| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 april 2006
| De Titel zegt het zelf: Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen hier op het forum over de Sharkoon silent eagle 1000/2000 op lange termijn. De fan is een Sleeve bearing, dus verslijten wel sneller als ball bearing. Maar nu vroeg ik mij af of deze fan lawaai gaat maken na een tijdje. Kortom, jullie ervaringen a.u.b. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik denk dat je in de periode dat die fans uit zijn (ik heb ze het afgelopen jaar gereviewd, zo heel lang zijn ze dus nog niet gereleased) nog niets zult merken dat de fans meer herrie gaan maken. Waarschijnlijk kunnen er bar weinig mensen antwoord geven op je vraag dus. En geloof mij, stiller dan de 1000 kun je niet krijgen, ook al zou 'ie meer geluid gaan maken op de lange termijn ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ervaring met SMD LED strip | nl2ttl | Casemod Junkies | 3 | 22-10-2006 15:21 |
| [LOG] Blue Eagle | Carpento | Casemod Junkies | 63 | 21-01-2006 18:56 |
| Ervaring met winkels.. | SmOoth | Casemod Junkies | 5 | 13-03-2005 19:18 |