| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Ik kan voor een klein bedrag een LCD scherm kopen van een Compaq Armade 1500c laptop. Dit 12" scherm zou heel mooi als 2e scherm ergens ingebouwd kunnen worden. Het probleem is echter dat ik via google geen info over het typenummer of controller van zo'n scherm kan vinden. Misschien gebruik ik wel de verkeerde zoektermen, maar ik heb dan ook nog geen ervaring met het hergebruiken van LCD's... Iemand misschien zelf ervaring met dit scherm? Of weet iemand nog goede sites waar ik wel info kan vinden over zo'n soort project? Of andere tips?
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 april 2006
| nou ik heb niet echt info voor je maar ik heb zelf ook nog zon schermpje liggen en ik wil het ook graag nog hergebruiken en dit is ook wel mogelijk. maar dan moet je volgens mij ook nog een stuk uit de laptop zelf hebben omdat dat het schermpje bestuurt. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Rechstreeks uit de FAQ: Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 september 2005
| Als je even op tweakers.net zoekt, vindt je normaal ook een thread waarin dit heel uitvoerig werd besproken. Ik heb zelf alleen de url niet meer. Er werd gezegd dat het allemaal wel mogelijk was, maar je moet de juiste pin-outs hebben van je schermpje. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Citaat:
__________________ .:Carpe Noctem:. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| compaq overklokken | tvdh | Cooling & OC Junkies | 3 | 22-10-2006 19:24 |
| [CiP]Compaq mod | tvdh | Casemod Project Logs | 15 | 21-10-2006 11:56 |
| compaq oc | cuda | Cooling & OC Junkies | 2 | 18-02-2004 20:38 |
| Armada keybje aan PS/2 knopen | FireWurX | Elektronica Junkies | 8 | 16-05-2003 15:26 |
| compaq | wizz_kid | Hardware Junkies | 13 | 8-01-2003 19:10 |