| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hallo, Ik wou gister mijn laptop opstarten, maar in plaats van Windows kreeg ik een beroemd blauw scherm. Omdat ik die dingen vaker gezien heb(als in mijn computer ervaring), en mijn ervaring is dat ik daarna gewoon weer in windows kom heb ik de laptop gereboot met de powerknop. Daarna ben ik niet meer in Windows gekomen. Ik heb geprobeert om in veilige modus te komen, maar dit lukt ook niet. Ik kom tot aan het keuze menu gewoon windows starten, of veilige modus. Wanneer ik een van die opties kies, komt er een zwart scherm en daar blijft hij op. Wanneer ik de spatie balk indruk reboot te laptop en begint het hele gebeuren van vooraf aan. Ik heb met miniPE geboot, en deze zette dan wel door. (MiniPE is een bootcd met daarop verschillende software die je kan gebruiken zoals virusscan etc) Ik heb gescand op virussen, maar dit mocht niet baten. Zijn er nog ideeen wat ik kan proberen voordat ik mijn laptop opnieuw ga installeren? Ik denk ik stel de vraag hier maar voordat ik kosten ga maken bij de Acer hulplijn, en dan waarschijnlijk het antwoord krijg stuur maar op ofzo. Tnx alvast voor het denken. GB
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Welke foutcode krijg je op het blauwe scherm? En wat geeft Microsoft als mogelijke oorzaken van deze code?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Ik heb dat blauwe scherm nooit meer gekregen(das dus het verrotte, anders was ik zo achter de oorzaak). Ik heb nu maar de recovery cd er ingepropt (als in kale installatie van Acer). Dit omdat ik van vele mensen gehoord heb dat dit de beste oplossing is. En ik de laptop nodig heb om dingen voor school te doen. Vind het wel jammer, mag ik weer tijdens de pazen gezellig mijn laptop gaan herinstalleren ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc boot niet | Psylocibine | Hardware Junkies | 14 | 21-09-2007 00:25 |
| PC start niet meer door | flupke | Software Junkies | 16 | 15-11-2006 23:02 |
| [MB] ECS K7S5A boot niet meer | Ellesar | Hardware Junkies | 11 | 15-05-2005 23:32 |
| pc boot niet meer.... | B@S | Hardware Junkies | 19 | 17-07-2003 13:56 |
| pc boot niet meer | Burning Tyre | Hardware Junkies | 32 | 17-01-2003 11:43 |