| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2006
| Hey luitjes, Als eerste: Zal ik me even voorstellen, ik ben Sam, ben 19 jaar en ben een beetje aan t casemodden dus nog een noob :P maar mensen wat een vette site is dit, en nog vettere case mod's! respect ben ook een beetje aan t modden geweest neon lichjes dr in , fannetje hier, fannetje daar, je kent t wel. Afijn, Nu ben ik een beetje aan t overklocken geweest van 2 gig naar 2,75, met een stock cooler lol. maar nu wil ik een nieuwe cpu en een nieuwe gpu cooler. Ik bestel all mn onderdelen bij alternate.nl gewoon omdat ik hier bekend bij ben maar zouden jullie misschien kunnen zeggen wat de beste lucht coolers zijn voor: een 939 Processor,en een ATI X850XT kaart? (te bestellen bij alternate) prijs maakt niet uit. Specs: Amd643500+ AsusA8N-Sli Deluxe Ati X850XT case: modded Thermaltake Kandalf Black Alvast bedankt, en keep up the good work Grtz, Sam. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Als je gaat overklokken mag je toch wel gaan investeren in een goed cpu blok met een goeie koeler, ik heb even voor je gekeken zodat je kan zien wat mijn keus is, ik zou voor de Zalman CNPS 7700-Cu (Retail) koeler gaan omdat deze vooral stilte in je kast brengt en omdat je de snelheid van de koeler zelf kan bepalen. Eigenlijk is het niet de bedoeling om je met dit soort dingen te helpen daarom vraag ik je volgende keer gewoon goed op Google te zoeken.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| |
| | #4 (permalink) |
| dankje, ik weet hoe over te klocken lol heb t al eerder gedaan ben ook al 2 weken op t werk aan t googlen en forums af aan t struinen opzoek naar een enorm goede lucht cooler, alleen ik kon niets duidelijks vinden, vandaar dat ik de vraag hier stel ik zoek een goede Cpu cooler met als doel, mijn cpu hitte enorm naar benee te halen en een Goede Cpu (video kaart) cooler aangezien dat jullie bekend zijn met dit soort fenomenen, en omdat in de topic samenvatting staat dat deze ook o.a is voor vragen stel ik deze hier ![]() ook heb ik de regels gelezen. doe k altijd effe als k nieuw ben. maar ik snap je reply's iig bedankt voor de moeite om te replyen. Sam. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Wat een goede CPU-cooler schijnt te zijn is de Thermaltake BigTyphoon, heb er zelf geen ervaringen mee, maar van vrienden heb ik gehoord dat ie goed presteerd. En kwa GPU-cooler zou ik gaan voor een Zalman VF700 |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Kijk ook eens bij Thermalright of Swiftech, dat zijn erg goed heatsinks. Je moet daar dan nog wel een fan bij kopen, als je voor maximale koeling wilt gaan en geluid geen rol speelt kun je kijken naar een Delta fan of een Vantec Tornado. Als je liever wat minder geluid hebt dan kom gauw in de richting van Zalman en Cooler master. Als je de regeltjes hebt gelezen weet je ook dat we hoofdletter op prijs stellen neem ik aan? ![]() |
| |
| | #7 (permalink) |
| Ja srry ik weet t, ik zit op het moment op t werk, dus moet ik wel effe heel snel typen, en schiet het er welles bij in :P Ini edergeval bedankt voor de reply's Ik ga eens eventjes kijken welken de beste van de bovengenoemde zijn ![]() En enig idee hoe de Thermaltake Blue Orb II is ? Iemand hier ervaring mee? Hij ziet er wel enorm vetjes uit, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de preformance. Nogmaals bedankt allemaal. Grtz, Sam. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| [quote="Samoth"]enig idee hoe de Thermaltake Blue Orb II is ? Iemand hier ervaring mee?/quote]Volgens mij is deze gereviewd door Casejunkies, zou je even op de frontpage moeten kijken, of via de zoek functie van Casejunkies. [offtopic] Ik zit ook op het werk en laat ik nou net voor een internetbureau werken. Dan valt het niet op als je op forums zit. ![]() [/offtopic] |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagje over aantal Watt | Noobody | Elektronica Junkies | 5 | 19-09-2006 16:58 |
| Vraagje over aantal Watts | Mr. Oizo | Hardware Junkies | 5 | 16-04-2006 17:43 |
| aantal vraagjes | Fret_Kroket | Hardware Junkies | 3 | 11-08-2005 11:04 |
| aantal vraagjes | Xghost | Casemod Junkies | 15 | 14-04-2005 18:20 |
| % van het totaal aantal posts p.p. | -PartyBoy- | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 18-05-2003 23:38 |