| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 januari 2006 Locatie: Deventer
| Iemand die een ontwerp of blauwdruk ofzo heeft van een Senseo apparaat? Ik ben bezig met het ontwerpen van een mod en het zou handig zijn als ik wist hoe een senseo er van binnen uit zag.. Ik kan hem natuurlijk wel openschroeven maar ik ben in staat om hem dan helemaal te slopen. Heb al even zitten kijken, iemand die weet hoe je een Senseo open krijgt? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan bij een tweedehands winkel of iets dergelijks een Senseo kopen. Tekeningen of blauwdrukken kan je wel vergeten, die zitten ergens op een hardeschijf van een groot bedrijf en zijn niet bedoelt om uit te geven aan derden. Immers, als je die tekeningen hebt, kan je die dingen nabouwen. Ik denk dat je bij een tweedehands winkel of misschien zelfs een vuilnisbelt de grootste kans op succes hebt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Ik denk/ben bijna zeker dat er naast die schroefjes nog klikpunten zullen zijn. Gewoon even kijken waar hij vast zit en met een schroevendraaier aan het punt verzichtig wrikken.
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
volgens mij zijn senseo's anti-inbraak maar gelukkig heeft polmannetje een case op de kop getikt van zulk groot formaat dat er misschien weinig aan de senseo gesloopt hoeft te worden ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
|
| « Spiegelmod
|
Printplaat editen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [NF] Philips amBX | Jensn | News & Review Junkies | 2 | 7-10-2006 13:09 |
| Philips NMS 1474 | GBCHEATER | Software Junkies | 10 | 23-09-2004 15:33 |
| VCD afspelen op Philips CDI speler? | the widow maker | Software Junkies | 9 | 3-05-2004 16:22 |
| Philips 5 inch lcdtje | blieblie | Elektronica Junkies | 8 | 7-03-2004 21:03 |