| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2006 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Hallo, Ik ben bezig met overclocking van mn videokaart (ATI Radeon 9800PRO). Nu heb ik een Aerogate II, omdat mijn kaart geen interne sensor heeft. Nu mijn vragen: Hoe kan ik het best de sensoren aanbrengen, op welke plek? En kan je de sensoren echt overal tegenaan plakken, zelfs tegen dingen waar stroom op staat (ivm kortsluiting etc). Ik heb al uren gezocht op internet, maar kan niks vinden. Dennis Wagenaar
__________________ Gegroet! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Let alleen op dat je koeler dus goed contact blijft maken met de core van je GPU. Anders word je core te heet en gaat het mis met je videokaart.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2006 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Oke, ik heb nu 2 sensoren in me kaart gepropt, en hij geeft nu dit: sensor 1: 52,0 C sensor 2: 46,5 C Zijn dit een beetje normale temp.? en valt hiermee te overclocken. Deze temp. zijn gewoon als ik niks doe met me pc. bij het Gamen zal ik ook ff kijken en hierop zetten EDIT: Ik heb niet 3DMark03 gedaan, en nu gaf mijn sensor op zn hoogst 66C aan. Is dit hoog? Is het nodig om voor overclocken een nieuwe cooler te kopen. Is overclocken eigenlijk wel handig voor deze kaart?? Help me aub.
__________________ Gegroet! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Niet met standaard cooling, maar je kan er een betere cooler op zetten, dan blijft ie (als het goed is) koeler en kan je dus een beetje clocken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aerogate 3 | NOOB | Cooling & OC Junkies | 11 | 25-10-2006 21:57 |
| Aerogate 2 | clubphotoshop | Cooling & OC Junkies | 8 | 28-01-2005 23:46 |
| aerogate 2 hot or not | Dark Wanderer | Area 1337 | 18 | 17-01-2004 20:17 |
| aerogate 2 --> vraag | Foxie | Hardware Junkies | 6 | 28-10-2003 21:10 |