| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2006 Locatie: Leuven
| Hoi allemaal ben hier nieuw op casejunkies. ik denk dat me vga kaart ogal aan hoge temperatuur draait . Het is een msi nx 7900 GT en draait op 59°c (standart cooler) moet ik me hierom zorgen maken of is nakijken wat het prob kan zijn ? De temp van me cpu (amd 3800+ x2) schommeld tussen de 19.9°C a 27.5°c dat is vlogens mij niet te veel (het kan natuurlijk nooit laag genoeg zijn) . greeds montana ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Hoi montana, Allereerst welkom op Casejunkies! Over je temperaturen zou ik geen zorgen maken hoor, dit is niet echt hoog, je vga dan. Over je CPU, wat voor koeling heb je daar op? Als je hier waterkoeling op hebt koelt het erg goed maar dan is je kamertemperatuur ook aardig laag heb ik het idee. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| thx Masterslave De cooling op men cpu is een zalman CNPS9500 LED. Verder in men case heb ik 1 intake fan vooraan en 1aan de zijkant . Achteraan heb ik een outtake fan op de hoogte van men cpu cooler . gaan watercooling in mijn pc . Kamer temp schommeld dussen de 20°c en 23°C Het was wel even zoeken om hem op zulke temperatuur te laten draaien met de snelheden van de fans juist te stellen . Die zalman CNPS9500 LED vind ik persoonlijk een goed koelertje, stil en koelt goed naar mijn meing. Greeds montana ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Aha, dan vind ik je temperatuur helemaal aan de lage kant als je geen WC gebruikt. Met wat voor programma lees je je temperaturen uit? Toch niet Asus Probe......... In de download junkies heb je nog meer van dit soort programma's. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Een programmatje dat bij men msi mobo zat en everest . waarom ? ik zal straks thuis is zien bij die link die je ga van downloade junkies. tussen men cpu cooler en men cpu stit ook nog een therom draatje of hoe je het ook noemd. zo kan ik men temp van mijn cpu ook nog is aflezen op een fan controler . Weet niet echt of deze correct werken deze thermo daatjes ( fan controler = een superflower fanmaster ) grees montana ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb pci kaart werkt niet meer | Backsmash92 | Hardware Junkies | 4 | 11-09-2007 21:23 |
| vga kaart word warm [heet] | greenghost | Cooling & OC Junkies | 15 | 29-10-2006 15:48 |
| Goede processor en VGA kaart of niet? | WDKBull | Hardware Junkies | 3 | 3-04-2006 14:36 |
| 3D kaart kapot of niet? | PTR | Hardware Junkies | 8 | 1-04-2004 19:54 |
| 3d kaart niet in bios herkend | Hardware Junkies | 7 | 20-10-2003 16:22 | |