| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 februari 2006 Locatie: schiedam
| hallo, ik ben sinds een tijdje bezig met solderen enzo, nu ben ik van plan om een printplaat te gaan maken met als hoofdfunctie dat als de temperatuur in mijn kast te hoog word dat er een fan aangaat. nu heb ik geen idee hoe ik moet gaan beginnen kan iemand mij opweg helpen? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
geef me een schema en je bent de held van de dag lol ![]() edit heb de howto gevonden http://www.icehw.net/article.php?id=90 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Zoiets is zelfs nog makkelijker: http://vodka.tky.hut.fi/~jap/Electronics/FanCtrl/ |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
mijn held ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Weet ik, maar een NTC is niet erg gevoelig, vandaar ![]() Edit: Excuses dit slaat nergens op,ik ben er net door een vriend op gewezen dat hij wel héél gevoelig is. Alle eer gaat naar Killerbee! ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 april 2006 Locatie: Merelbeke, België
| Citaat:
misschien vergemakkelijkt je project wel door die NTC vandaar | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Printplaat bevestingen | geek-style joris | Elektronica Junkies | 6 | 22-06-2006 11:00 |
| Verschiilende elco's op 1 printplaat: Hoe zit het nu precies | eXistenZ | Elektronica Junkies | 3 | 29-09-2005 08:50 |
| printplaat | krielle | Elektronica Junkies | 2 | 19-10-2004 20:56 |
| W98-Regsitry editen met DOS of *nix | FireWurX | Software Junkies | 4 | 27-11-2003 15:27 |
| Printplaat op lexaan lijmen, waarmee? | Syzzer | Casemod Junkies | 6 | 13-03-2003 19:53 |