| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Dames, heren en ander gespuis, Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn huidige voeding (Q-TEC 550 Watt) het huidige overklok geweld niet meer aankan... Ik bedoel, mijn overklokte XP1700+ wil maar niet stabiel draaien op 2500 Mhz. omdat de 5 volt lijn wel erg laag wordt.... Dus, vraag.. Wie heeft er een review gezien waarin een voeding wordt getest (minimaal 450 Watt) die een UITERST stabiele 5 volt lijn heeft ? Ik heb een aantal reviews gevonden, maar die gebruiken allemaal een P4, die alleen de 12volt lijn zwaar belast... Kort en goed.... ik wil dus een nieuwe voeding en wie kan mij helpen bij die keuze... geld speelt geen viool,.. als tie maar goed is,.. het liefst de beste... :P |
|
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| Citaat:
| ||
| | |
| | #11 (permalink) |
|
| Als ik al een nieuwe voeding ga kopen, dan moet hij al meteen goede voltages geven,.. anders kan ik net zo goed deze voeding gaan modden,... met alle gevaren vandien. Check effe deze review... dit is dus wat ik zoek... alleen nog niet leverbaar in NL.. ![]() lees hier dus |
|
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: Schiedam
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
|
| Citaat:
| ||
|
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| ik zou dan gaan voor de PC Power & Cooling 510w ATX PSU w/Ext Pots http://www.extremeoverclocking.com/r...PCPC510_2.html http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=540 geen gemod met colt mods maar gelijk ext potmeters al aan wezig voor de 3,3 5 en 12 volt lijnen ![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Socket uitleg needed | Sjon123 | Cooling & OC Junkies | 2 | 8-05-2006 09:36 |
| Voeding :S | SupeS | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 23:25 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 19:01 |
| Probleem met uitvoeren als... heel erg eritant help needed | yuppie | Software Junkies | 5 | 23-08-2004 22:33 |
| Voeding mod | Davidian | Elektronica Junkies | 14 | 26-04-2003 11:16 |