| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Is Exter soms helemaal gestopt met zijn site ? Ik kwam vroeger vaak op zijn site en heb toen ook een paar printjes besteld. Nu ik weer wat tijd heb om te modden wou ik weer es wat bestellen bij hem, maar de site doet het niet meer. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Klopt, hij is een tijd geleden gestopt met zijn site. Ik zal thuis nog even kijken of ik iets van zijn site heb bewaart, want zoiets staat me wel bij.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Citaat:
Omdat ik hier in Almere nergens een behoorlijke electronica zaak kon vinden,en het mij nog nooit gelukt is om zelf een printje behoorlijk te etsen, mocht ik altijd de complete set bestellen om zelf in elkaar te solderen. Maar als iemand de print plus onderdelen van de HDD VU meter voor mij kan regelen, heel graag. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat was ook al weer die site van exter ??? | Li-Unit | Elektronica Junkies | 2 | 15-09-2003 16:50 |