| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: Enschede
| Hallo mensen, Ik ben hier bezig om van mijn pre-mod een casemod te maken. D'r gebeurt niet heel veel. Er word een windowdesign gemaakt, window word geplaatst en de kast word gespoten. Het gedoe met de window is al gedaan maar nu heb ik even een vraagje. Ik wil de kast stukje bij beetje schuren en de planning was in mei/juni de kast te gaan spuiten. Omdat ik de kast stukje bij beetje wil gaan schuren moet wel alles eruit. Hiervoor wil ik het in een noodopstelling zetten. Vraag: (de rest is blablabla) Nou gebruik je in de kast je aan/uit knop, hoe kan ik de computer aanzetten (miss ook resetten?) als ik een noodopstelling heb? Moet ik ergens een knop uit slopen om ook op het moederbord aan te sluiten of kan dit ook op een andere manier? Thnx,
__________________ | Thermaltake Xaser 2 | 2 CCFL's groen| 6 fans, 4x led groen. | MSI KM4M-L | AMD 2600+ 1.80 GHZ | 1024 MB RAM | Nvidia XFX 6600 GT | Zalman ZM400B-APS | 80 GB Maxtor ATA 7200 RPM | 80 GB Samsung ATA 7200 RPM | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Jep, haal de kabel die aan je power-knop hangt mee uit de kast, hang die terug aan je moederbord en zet hem dan zo op. Welke kabel dat is doe je door gewoon de kabel aan de knop naar het moederbord te volgen, om te weten op welke pinnetjes het moet kijk je best even in de manual van je moederbord. Je kan natuurlijk ook opzoeken welke pinnetjes het zijn, en deze dan even contact laten maken door een ijzeren draadje. Grtz |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| De twee pinnetjes waar de connector naar de powerbutton op zit moet je gewoon even kort kortsluiten met een shroevendraaier of ander geleidend object. Geen permanente schakeling!
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mijn moederbord heeft een power en reset knop onboard (DFI Lanparty) Ik heb echter genoeg moederborden gehad zonder die luxe en meestal prikte ik dan gewoon met een schroevendraaier tussen de pinnetjes waar de powerbutton normaal aan hangt. Maar dat zou ik je niet aanraden :P (mijn PC staat meestal 24/7 aan, als ik hem elke dag zo had moeten starten had ik ook ff een knopje gemaakt)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Je moet het draadje dat naar je powerbutton gaat uit de powerbutton halen(als dat gaat) en dan de draadjes tegen elkaar aanhouden. Zo heb ik het ook bij mijn noodopstelling gedaan.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2006 Locatie: Krabbendam
| ik heb ook noodopstelling nu. ![]() ik verbind gewoon de pinnetjes met schroevendraaier. en voor reset hetzelfde.
__________________ A casemodder is nothing without his multitool AMD 64 3200|1 GB Ram|Radeon X800GT|Audigy 2 ZS|80 SATA|80 PATA |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ok, dus als ik het goed begrijp zet ik gewoon een spanningszoeker schroevendraaier tussen de 2 pinnetjes. Stroom erachter en voila....?
__________________ | Thermaltake Xaser 2 | 2 CCFL's groen| 6 fans, 4x led groen. | MSI KM4M-L | AMD 2600+ 1.80 GHZ | 1024 MB RAM | Nvidia XFX 6600 GT | Zalman ZM400B-APS | 80 GB Maxtor ATA 7200 RPM | 80 GB Samsung ATA 7200 RPM | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je hoeft geen spanningszoeker oid te gebruiken, je moet alleen die twee pinnetjes met elkaar verbinden. Dan start je PC op.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| ok, thnx !
| | |