| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Hallo allen Ik heb een vraag. Ik wil voor mijn DjDecks setup de MAYA 44 USB en twee vivanco phono voorversterkers in een 5.25" externe behuizing plaatsen. Op de adapters die bij de versterkers zitten staat 12v 100mA. Kan ik deze versterkers nu samen aan de 12v van de molex hangen? Of krijg ik dan problemen? Greetz Trax. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Tenzij het op 12V AC werkt, dus ik weet niet of dat op je adapter staat? Als het namelijk op DC werkt - wat er uit je PC voeding komt dus - is het geen probleem.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| Citaat:
Dus dat scheelt weer wat draadjes uit de kast! Thanx man. | |
| | |
|
| « Light baybus
|
exter » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TUT] Je behuizing spuiten | Carpento | News & Review Junkies | 25 | 4-09-2006 10:28 |
| Phono op een line in? | Mr. van Dooremolen | Elektronica Junkies | 18 | 16-07-2003 21:18 |