| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Hallo, Ik heb een (naar mijn mening) coole casemod toegevoegd...Of nou ja... geprobeerd, maar de casemod zou nog goed gekeurt worden. Nou is mijn vraag: Hoelang duurt dat ongeveer, omdat ik hem een paar dagen geleden heb toegevoegd. En ik heb een volgens mij goede foto erbij gedaan, namelijk 1 van de hele kast. Met Vriendelijke Groet, Hilco <AKA> Mr. Oizo BTW: Ik jullie site! Mooie, en leuke info! Ik heb wel het 1 en ander aan jullie site gehad bij mijn eerst casemod zoals: de Plexi-tutorial, de spiegelmod moet ik nog een spiegel voor zoeken... dus als iemand weet waar je zoiets koopt ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik beheer sindskort de Gallery maar ben hem volgens mij niet tegen gekomen. Submit hem voor de zekerheid nog een keertje. Grtz, Redox
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM fan vraag | dazzler | Elektronica Junkies | 15 | 30-08-2007 20:40 |
| fan vraag | sytox | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-04-2007 18:02 |
| Vraag over RAM! | Interfico | Hardware Junkies | 8 | 10-01-2006 10:57 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 01:48 |
| CPU AMD vraag | Diem | Hardware Junkies | 10 | 26-03-2004 18:25 |