| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Hey, omdat op mijn eerste harde schijf, windows niet meer wou opstarten, heb ik er een 2de hd van 40 bijgestoken en daar windows xp pro op gezet, nu heb ik 2 schijven in mijn pc, maar ik wil mijn programmas van mijn oude schijf kunnen gebruiken, alleen staan deze niet meer op bureaublad enzo... Hoe kan ik deze gebruiken? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Je kan toch per programma even zoeken in het register van je oude Windows install, en die exporteren? Je register is niets meer dan een bestand in de Windows map. Allicht dat daar een tooltje voor is.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Je kan nog altijd je files afhalen en opslaan in een andermapje dan het programma terug instaleren op de nieuwe hd en de oude files erin steken. Soms werkt dit, heb ik al eens gedaan maar waren "save games" en nog wat files van het spel. Die werkten zonder probleem verder. Citaat:
Citaat:
)Veel geluk
__________________ Citaat:
| |||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Don Zalmrol dan zit je natuurlijk in het register van je nieuwe install ![]() Hij moet in zijn oude install terecht. Hoe het tooltje heet weet ik niet maar et zal vast bestaan.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Is er niet een wizard in win xp om allerlei zooi van je oude pc naar je nieuwe te zetten? Weet zelf niet hoe die werkt, heb hem nog nooit gebruikt. Maar misschien kan je daar wat mee? (Het is maar een suggestie natuurlijk )
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 augustus 2005 Locatie: Gent
| Citaat:
) Als Modder.exe ze uit zn oude install zn register haalt en opslaat op zijn nieuwe HD dan is dat geen probleem om terug uittepakken en te importeren in het nieuwe register als hij dan terug boot vanaf zn nieuw systeem. Als dat niet werkt dan kan hij natuurlijk altijd proberen zijn pc booten in veiligemodus van windows (op zn oud systeem) dan kan hij misschien nog iets redden Dit is zo'n progje ( net ontdekt maar weet niet of het goed is )http://www.cygho.nl/ Het zegt in de website dat het de regedit van windows vervangt. En er staan nog andere programmas op.
__________________ Citaat:
| ||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Overigens moet ik zeggen dat het opnieuw installeren van de applicaties wel de meest veilige manier is om je systeem stabiel te houden. (als apps na de installatie nog andere dingen in het register opslaan dan is dat lastig te monitoren) Het mooiste zou zijn als programmeurs hun instellingen zouden opslaan in ini-bestanden (vind ik persoonlijk ook makkelijker werken dan het register) maar dat komt helaas maar weinig voor.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TUTORIAL] Verwijderde bestanden terughalen? | Mr. Oizo | Software Junkies | 0 | 9-09-2006 01:37 |
| Verwijderde bestanden terughalen. | Don Zalmrol | Software Junkies | 2 | 1-06-2006 23:30 |
| Bryce en andere 3-D imaging programma's | flupke | Software Junkies | 1 | 13-08-2005 19:05 |
| Dremel sponsor van verscheidene discovery programma's ? | Xghost | Area 1337 | 2 | 27-07-2005 18:01 |
| welke programma's ? 3D designen | Lampje | Software Junkies | 8 | 19-08-2003 20:07 |