| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik heb een vraagje, welk geheugen kan ik het best in een nforce-2 bordje prikken. Ik heb nog geen nieuw mobo gekocht, twijfel nog tussen Abit, Asus en EPoX. Maar de vraag is dus welk geheugen moet ik erbij nemen. Ik wil graag 1 gig gaan gebruiken. Ik heb wat rondgezocht en ben tot de volgende kandidaten gekomen: Corsair TwinX 1024 3200LL Kingston HyperX PC3500 OCZ PC3500 Dual Channel EL DDR Ik wil het een en ander langzamerhand gaan overklokken (rustig beginnen :P ). Welk geheugen kan ik het beste hiervoor gaan gebruiken. Wil het geheel trouwens met een AMD Barton 2500+ processor complimenteren.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Die Epox is niet veel sneller, zoniet langzamer dan de Abit, maar biedt veel beter OC featueres. Gehuegen: Als je geld zat hebt: OCZ PC5300 EL Dual Als je betere prijs/prestatie wilt: Kingston HyperX PC3500
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| Citaat:
Nu on-topic, ik denk ook dat die Kingston beter prijs/kwaliteit verhouding geeft... Ook wil ik zeggen dat ik al af en toe gehoord heb dat Corsair soms problemen geeft op nforce mobo's... | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
| Ik zou voor dat Kingston geheugen gaan,.. niet heel duur en goed overklokbaar.. en als mobo moet je dan wel de Abit NF7-s v2.0 nemen,.. die klokt nl. zonder problemen maar de 235 Mhz. FSB toe,.. die Epox wil dat niet zo makkelijk.... verder,.. niet vergeten... Dual Channel geheugen is sneller dan Single channel,.. dus beter 2x512 MB dan 1x 1024 MB |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| welk mobo? | CerandoX.nl | Hardware Junkies | 2 | 26-04-2004 09:46 |
| welk mobo? | jrbuurke | Hardware Junkies | 7 | 27-08-2003 20:02 |
| welk mobo? | QuincMan | Hardware Junkies | 7 | 2-07-2003 18:53 |
| welk mobo? | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 15 | 16-03-2003 22:45 |