| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2005 Locatie: leusden
| hallo, ik wil thuis ff een servertje neerzetten alleen de fan in m'n voeding is niet bepaald stil kan ik deze er uit halen en voorin de kast er eentje (stille) bijplaatsen? p.s. het is een intel celeron 333Mhz die niet echt veel belast gaat worden (ftp server en http) Maarten ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De fan uit de voeding helemaal verwijderen is niet aan te raden.. maar als je voor in je kast een stille fan gaat zetten, waarom neem je dan niet een tweede en zet je die in je voeding?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Soldeer is nou niet een echt goede warmtegeleider, dus dat zou ik inderdaad ook niet doen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| ANTEC Phantom Fanless 500WATT ![]() +/- 160 eurie Thermaltake 350 watt Fanless Power Supply http://www.overclockercafe.com/Revie...PSU/index.html Grtzzz |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik zou zelf voor 7V gaan, op 5V willen sommige fans niet starten..
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2005 Locatie: leusden
| ja, hoe kom ik aan 7 volt in me pc ![]() ik probeer de 5volt eerst maar even.... ![]() btw, hoe kan je nogal luiddruchtige schijven stiller maken?? (de ophanging is al stil, nu de hd nog) p.s. die fanless voedingen zijn wel mooi, alleen te duur en passen niet in deze mini kast (me voeding is ongeveer de helft van normaal formaat) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voeding gebruiken zonder pc | rxr | Elektronica Junkies | 7 | 4-04-2007 14:51 |
| losse voeding aanzetten zonder moederbord | NIGEL | Elektronica Junkies | 10 | 1-10-2006 02:02 |
| Voeding werkend zonder MOBO? | tukkerpride | Elektronica Junkies | 5 | 20-08-2006 20:01 |
| AT Voeding zonder aan-uit knop | Frenger | Elektronica Junkies | 9 | 4-03-2004 21:49 |
| Waterkoeling zonder radiator? zonder reservoir? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 18 | 25-12-2003 18:18 |