| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Hallo, ik heb een vraag, als ik het spel Need For Speed Most Wanted speel krijg ik vaak rare felle kleuren in mijn beeld. Vaak is dit de 1e keer dat ik hem opstart als ik hem dan opnieuw opstart heb ik het meestal niet meer. Licht dit nou aan mijn video kaart? AMD athlon 64 2800+ 1gb geheugen GeForce fx 5500 256mb. Zouden jullie antwoord weten? Bij voorbaat dank. Mitchell. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 5 oktober 2004
| Citaat:
| ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Ik had ook last van strepen, al wel een tijdje terug zoals dit: http://mike.dynamic-ict.nl/Pics/1.jpg Mijn videokaart bleek gewoon te warm te zijn (ja ik had hem overgeclockt). Na het monteren van een andere koeler (Zalman VF700) was het allemaal verholpen. Als jij hem niet hebt overgeclockt en de standaard koeler erop hebt, kan ik het je wel aanraden dat te doen. Het kan namelijk dat je niet zo'n beste airflow in je kast hebt en dat de videokaart daarom zijn warmte niet kwijt kan. Succes!
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Nog 1x dan, ik had nu ook mijn processor terug geclockt want ik wou naar de winkel gaan om te kijken of ik nog garantie op de kaart had. Voordat ik naar de winkel ging toch nog even een spelletje geprobeerd en nu deed hij het wel gewoon . Nu licht het waarschijnlijk niet aan het over clocken van de kaart denk ik maar dat hij te warm word zoals masterwebber zei. Ik ben van plan om over 2 maanden ( geld ) watercooling te kopen kan het dan kwaad dat de video kaart nog 2 maanden te heet is of moet ik dan toch nog een nieuwe cooler kopen ? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Zal ik anders het topic eens een tikje geven naar Cooling en Overclocking ? Het lijkt me toch wel een koelingsprobleem, al of niet door overclocken... * rommelt met wat knopjes ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Rare PHP error | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 8-08-2005 15:36 |
| Rare problemen | GBCHEATER | Software Junkies | 11 | 4-11-2004 13:31 |
| Kleuren @ vakantie? | YGkremer | Software Junkies | 29 | 25-08-2003 21:32 |
| Kleuren moederbord | schoonmoeder | Elektronica Junkies | 25 | 2-08-2003 10:20 |