| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Het kan aan mij leggen, maar kunnen we hier op CJ geen fatsoenlijke nieuwsbrief maken? Behalve dat het er mislukt uitziet (Outlook vind het maar baggere html en laat gewoon de code zien), maar moeten we gelijk de mailadressen meesturen? Ik tel naar schatting zo'n 75 adressen. Komop zeg, stelletje prutsers! Sorry, maar dit vind ik gewoon _dom_. P.S. Spamlist te koop, pm voor meer info :P |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ik heb me al 2 keer ingeschreven en ook nog geen gehad...
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik zie dit bericht nu pas maar wil je hierbij officieel eve waarschuwen. Als je gaat lopen beledigen en lopen ouwehoeren dan kan je een ban krijgen. Beetje respect! We weten van het nieuwsbrief probleem en zijn er naar aan het kijken. Als je het allemaal beter kan maak dan lekker je eigen casemod community. Zo niet, hou dan je domme opmerkingen voor je als je commentaar hebt.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Mee eens... Als er nog hulp nodig is ofzo voor de nieuwsbrief. Laat me maar even iets weten en ik kan kijken of ik wat kan doen. Groetjes Nick
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
BCC = blind carbon copy Volgens mij haal jij wat afkortingen door elkaar, van CCC heb ik nog nooit gehoord.. Als je BCC gebruikt zou het ook niet mogen gebeuren dat iemand de adressen kan lezen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Ik plaats dit in een nieuw topic in *Feedback*, vervuil geen andere topics en loop dom te blaaten, en post dit omdat niemand anders dit opmerkte en deze fout gewoon niet meer mag gebeuren! Ook heb ik gewoon respect voor jou (hopelijk jij ook voor mijn 'domme opmerkingen'), het is totaal geen persoonlijke aanval, maar ik wilde wel dat duidelijk overkwam dit dit ernstig is. Ik vind een officiele waarschuwing nergens opslaan, ik heb gewoon als doel een goede bijdrage en verbetering te leveren aan CJ. Verder heb ik mij altijd netjes gedragen, doe nouniet alsof dit druppel 999 was die de emmer over deed lopen. Ik neem aan dat ook negatieve kritiek welkom is? Ik hoop het wel. Nogmaals even benadrukken: ik zoek geen ruzie ofzo, maar vond dit gewoon belangrijk om duidelijk op te merken. Nog een prettige avond allen | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Kritiek is altijd welkom maar lees je bericht nou eens goed door en vraag jezelf af of je dit ook zo in mijn gezicht zou zeggen, of tegen je baas: "stelletje prutsers" Respect... als jij dat respect noemt dan hoef je van mij niet meer terug te komen. Als je dat tegen je baas zou zeggen dan hoef je bij hem ook niet meer terug te komen. Zie dit dus maar gewoon als een wijze les en type je bericht voortaan even zonder al die respectloze tekst dan krijg je van mij ook geen waarschuwing. En met je opmerking / kritiek wordt heus wel wat gedaan, we hadden het zelf ook al lang door. We zijn geen "stelletje prutsers".
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #14 (permalink) |
| Ik ben blij dat jullie het zelf door hadden, maar vind het wel vervelend dat je alleen maar over een woordje prutsers kan vallen, in plaats van inhoudelijk op te reageren. Sorry, ik was geirriteerd toen ik heel veel mailadressen als spam voer langs zag komen. Dat begrijp je best, doe nou niet om een excuus te ontwijken moeilijk over prutsers, je weet best dat ik het een beetje overdreven heb om kracht bij te zetten. De vergelijking casejunkies en mijn baas snap ik niet, en nog steeds voel je je persoonlijk aangevallen, moet je zelf weten, ik heb het over de fout algemeen en niemand persoonlijk. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| adressen?! | modder.exe | Casemod Junkies | 2 | 15-08-2004 11:40 |
| ik zoek een stuur programma voor LCD | Trucker | Elektronica Junkies | 4 | 22-06-2004 19:27 |
| [LCD] hoe stuur ik dit kreng aan? | Jan | Elektronica Junkies | 24 | 12-04-2003 01:07 |