| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Hallo, Ik heb een vraag. Ik wil graag mn FSB "score" :P omhoog overclocken. Maar dit kan ik niet doen in mn BIOS. Is er misschien een prog om t over te clocken. Ik heb trouwens een ASUS moederbord een P4SD-LA
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]() edit wat als je mobo niet in de lijst staat :x
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb trouwens een P4SD-LA moederbord
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2005 Locatie: Son
| Ja, er staat dat het niet uit zou maken welke PLL ik had, als ik maar de correcte PLL Family wist. Dit weet ik niet en als ik er 1 selecteer en dan m'n clocks iets omhoog schroef... Krijg ik een freez, dit is zowel bij over- als under clock.... Iemand een oplossing? MVG |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Als je wat meer info geeft over je HW, lees mobo,cpu en mem. Want hier kunnen we natuurlijk niet veel mee. En waarom zou je een softwarematig progje gebruiken om te overklokken, kijk eerst in je BIOS of je daar kunt overklokken. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2005 Locatie: Son
| -= Mobo: Asus P4GPL-X -= CPU: Intel Pentuim 4 Prescott 3,0 gHz -= RAM: 2x Kingston 512mb -= VGA Asus EN7800GT -= PSU: Coolermaster Realpower 450 Wattz0r In de bios overclocken gaat ie niet over de 220 FSB* 15 Maar als ik in de bios 'overclock profile' selecteer, en dan op 20% dan kan ik nog wel in windows komen maar rete-onstabiel... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Als je niet verder kunt overklokken, dus je zit aan je max, dan kun je ook niet verder overklokken met een progje. Het progje communiceert uiteindelijk met je BIOS. Ik denk dat je al aan je max zit, jammer. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beeld instellingen prog | Rush | Software Junkies | 4 | 9-12-2006 15:42 |
| Tv kaart prog | Pawiro | Hardware Junkies | 3 | 1-03-2006 16:54 |
| met welke prog kan fsb verhogen | burak | Software Junkies | 7 | 14-09-2003 21:39 |
| Motherboard Prog. | wick3d | Software Junkies | 1 | 2-09-2003 11:19 |
| elektro cad/cam prog | M@rijn | Elektronica Junkies | 5 | 20-08-2003 08:12 |