| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Den Haag
| Ik heb andere fans voor mijn Compag Proliant 1600 casemod. Op de originele fans zitten 5 polige platte connectors met 3 draden en 2 loze contacten. Op het mobo zitten male conncetoren (vierkante koperen pennetjes van 10 mm of z . Aan de fan zit een femail connector. Zo te zien zijn de female soldeerpennetjes uit de connector te halen. Er zit ook een plugje in een van de andere aansluitingen om 'm af te dichten. Wie weet hoe dit type connectoren heet? En of ze los te koop zijn? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2006 Locatie: Zwaagdijk-Oost
| Ik denk dat je deze wel bij de plaatselijke hardwarewinkel kunt halen.... anders even electronicawinkeltje zoeken =) geen idee hoe het heet maar het is hetzelfde als van je aan/uit-knop en je speakers enzo... desnoods kun je nog 2 van die dingen aan elkaar lijmen =)
__________________ Proud to B a Tw34kz0r ///+|-=HAMMERFALL=-|+\\\ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Compaq mod | tvdh | Casemod Project Logs | 15 | 21-10-2006 11:56 |
| DFI NFII Ultra infinity + Duron 1600 boot niet | Hellfish | Hardware Junkies | 6 | 26-01-2005 16:08 |
| HP Proliant 3000 [ideeen, suggesties ?] | mir4dor | Casemod Junkies | 3 | 6-10-2004 10:46 |
| Sata stekkers - Acryan | Strakke-Wappie | Elektronica Junkies | 8 | 13-06-2004 01:26 |